Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 19 824 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ensam_uppe | 2010-10-22 09:56 | |
![]() | orättvis förlust? spelade två matcher igår? båda slutade med förlust för min del, och minus poäng. Det intressanta var att jag la sista brickan, hade i båda spelen över 150 poäng mera än den andre, och den andre hade minus tid över 2 minuter, medans jag höll mig mycket väl inom tidsramen? undrar vad det beror på? känns verkligen orättvist! har det hänt någon annan? | |
| Tess 08 | 2010-10-22 09:58 | |
![]() | Istället för alla ironiska svar jag tänkt på kan jag bara skriva: Datorn har troligtvis räknat rätt. Det beror troligtvis på att du har högre rejt eller så.. | |
| gullefjun90 - Ej medlem längre | 2010-10-22 10:02 | |
![]() | Ja allt beror på hur bra personerna är har dock inte hänt mig än :-) | |
| wildman | 2010-10-22 10:03 | |
![]() | En snabb koll i din statistik berättar att det handlade om rating. Rating är ju en form av handikapp som innebär att om du spelar med någon som har så mycket lägre rating så måste du vinna kraftigt, ännu kraftigare än vad du gjorde för att höja din rating. Detta är ju en av anledningarna till att många högratade inte riktigt vill spela med för lågratade, det kan helt enkelt kosta för mycket. | |