Spelrum
Giraffen39
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
21
Inloggade60
Mobilspel
Pågående18 835

Forumkategorier

Användare Inlägg  
M_knight2010-10-23 18:31
Antal inlägg: 179

UFO:s, Utomjordingar, sanningen vs disinfo
Med risk att bli förlöjligad av okunniga och icke pålästa skriver jag detta detta inlägg.
Har personligen bara att förlora på att skriva det här men det rör mig inte i ryggen faktiskt, sanningen är mycket viktigare än min heder!

Det är ett otroligt viktigt ämne, den viktigaste i världhistorien faktiskt. Den rör vårt ursprung i universum och innehåller fakta som gör att vi kan sluta förstöra planeten med fossila bränslen imorgon om vi alla blir kollektivt upplysta.

Helt otroligt samtidigt som det i viss mån tyvärr är förståeligt vad många människor (speciellt i Sverige) är okunniga om universum, ufon, utomjordingar och betydelsen och innebörden av dessa begrepp.
Läskigt hur disinfo-kampanjen lyckats så bra och hur den verkar i mainstream-media. Oroväckande att se hur folk i Sverige debatterar hurvuvida det finns liv i universum, det är ju redan klarlagt!!

Jag kommer lägga upp några viktiga länkar sist i detta inlägg som jag tycker alla bör titta på.
Det är länkar till dokumentärer (streamade), presskonferenser viktiga hemsidor mm.

Några fakta/insikter som alla bör veta om (detta e bara en mycket liten del dock, finns så mycket mycket mer men orkar inte lägga upp allt).

1. Den gängse vetenskapliga inställningen till liv i universum är sedan flera år tillbaka skiftad. Det råder konscensus bland vetenskapsmän att det finns mängder med liv i universum rent sannoliksmässigt. Huruvida de har besökt oss, besöker oss eller nånsin kommer att besöka oss är de däremot oense om. Men rent sannoliksmässigt finns det mängder med liv i universum och motsatsen att det inte skulle finnas är nästintill omöjligt enligt vetenskapen.

2. De forskare som undersöker ämnet om "UFO:n", "utomjordingar" "alien abductions" etc mer noggrant kommer i princip alltid till samma slutsats; Att utomjordingar både har, kommer och
besöker oss just nu. USA:s inre regering (gamla Majestic 12) påbörjade en stor disinfo metod som har gjort att ämnet om ufon och dess verklighet inte kommit till allmänhetens kännedom p g a noggrant planerade förlöjlingskampanjer som verkar fortfarande än idag som ringar på vattnet i mainstream-media.

3. Vi måste bli mer andliga o sprida mer kärlek om vi ska bli kosmiskt medvetna och evolvera som ras, vilket vi kommer göra. Fruktan är människans största fiende, inte utomjordingar.

4. Människan är faktiiskt geneteiskt manipulerad och skapad av utomjordingar. Vi är flera raser, från olika planeter.

5. Alla religioner är baserade på samtal/besök/kommunikatio n av utomjordingar, sedan omskrivna eller tolkade på ett visst sätt.

6. Vårt kollektiva medvetande är människan största mest outforskade styrka.

7. U.F.O = Unidentified Flying Object (kan vara vad som helst, missbruka inte det begreppet)

8. Usa:s inre regering, arme och vissa "outspurcade" företag känner till existensen av utomjordingar och s k "ren teknologi" t ex antigravitionsteknologi. Sedan 50-talet har de haft tillgång till denna teknologi genom
så kallad "Back-engineering" (dvs använda och återskapa utomjordisk teknologi) som om den skulle komma till allmänhetens kännedom skulle göra oss helt oberoende av fossila bränslen redan idag och rädda planeten från en miljökatastrof.

9. "Starchild". Nu är det efter många tvister vetenskapligt bevisat att "Starchild" (Dvs skallen efter ett skellett som hittades av en ung flicka i Mexico på 1930-talet) har utomjordiskt DNA i sig. Detta är den största nyheten i den mänskliga historien (hittills i alla fall), det betyder att "Starchild" var en hybrid. Detta gör att man kan dra den omedelbara slutsatsen att jorden har besökts av utomjordingar förut och att de var så pass avancerade att de kunde experiementera med vår DNA. Detta visste i och för sig jag o tusentals andra insatta sen länge att så är fallet. Hela utvecklingen av människan är genetiskt övervakad sen första dagen människan sattes på jorden av utomjordingar. Videolänk längre ner om "Starchild".

VIKTIGA LÄNKAR TILL ONLINEMATERIAL

1. Bra dokumentärer
www.youtube.com/watc...re =related part 1
www.youtube.com/watc...Oj MEf7sQhM part 2
www.youtube.com/watc...NQ f1j7HJlU part 3

www.youtube.com/watc...re =related part 01
www.youtube.com/watc...re =related part 02
www.youtube.com/watc...re =related part 03
www.youtube.com/watc...re =related part 04
www.youtube.com/watc...re =related part 05
www.youtube.com/watc...re =related part 06
www.youtube.com/watc...re =related part 07
www.youtube.com/watc...re =related part 08
www.youtube.com/watc...re =related part 09
www.youtube.com/watc...re =related part 10
www.youtube.com/watc...re =related part 11
www.youtube.com/watc...re =related part 12
www.youtube.com/watc...re =related part 13
www.youtube.com/watc...re =related part 14
www.youtube.com/watc...re =related part 15

www.youtube.com/watc...re =related (abduction case)

2. STANTON FRIEDMAN. Framstående kärnfysiker som forskat om UFOn i över 20 år. Har bland annat helt avslöjat fallet 1947 i Roswell New Mexico och bevisat att utomjordingar o dess teknologi innehas och döljs av USA:s inre regering.

www.youtube.com/watc...mp ;index=5
www.youtube.com/watc...N4 fnrwmdM8
www.youtube.com/watc...re =channel
www.youtube.com/watc..._j JSrZJKhc
www.youtube.com/watc...re =related

www.youtube.com/watc...GN xxed99yY part 1
www.youtube.com/watc...ZJ Crdm6FTQ part 2

Hemsida www.stantonfriedman.com/

3. Gamla militärer, astronauter och officerare vittnar

www.youtube.com/watc...bg HyrmgRZM (Bob Dean)
www.youtube.com/watc...W_ 3aneRPOg (Sgt. Clifford Stone)
www.youtube.com/watc...IB tvXzoq_w (Bob Dean + c.STONE)

www.youtube.com/watc...go i3i9AgbU (N.A.S.A. Astronaut Edgar Mitchell part1)
www.youtube.com/watc...0p xPpd5AVU (N.A.S.A. Astronaut Edgar Mitchell part2)

www.youtube.com/watc...TU jsXJprMg (HÖGA BEFÄL, ASTRONAUTAR MM VITTNAR, NYHETSINSLAG USA)
www.youtube.com/watc...TS ODASm0rA (F.D GUVERNÖR ARIZONA)
www.youtube.com/watc...g8 haVAx6JY PART 1 (FD BEFÄL VITTNAR, NPC Press Conference UFOS O KÄRNVAPEN, Sept 27 2010)
www.youtube.com/watc...79 GyjMElCw PART 2
www.youtube.com/watc...l5 __6uCWN0 PART 3
www.youtube.com/watc...X4 LxgSuE4U PART 4
www.youtube.com/watc...51 EmJ3YsQQ PART 5
www.youtube.com/watc...K9 x4NuWN4M (NYHETSINSLAG OM NATIONAL PRESS cLUB 2010)

4. Rendlesham Forrest incident 1980
www.youtube.com/watc...35 q0KQMXOg part 1
www.youtube.com/watc...Bd Orgj0apU part 2
www.youtube.com/watc...Qk itm8blRo part 3
www.youtube.com/watc...hh OUAbw-Ls part 4
www.youtube.com/watc...2b rQ8kP7MY part 5
www.youtube.com/watc...RT n8Ucuhag part 6

www.youtube.com/watc...0r S89PIFVg Intervjuer från Larry King

5. STARCHILD, kolla på hela föresläsningen och alla 9 avsnitten!!
www.youtube.com/watc...r_ embedded

6. UFOS PÅ NASAS EGNA VIDEOS
www.youtube.com/watc...-R PWhigpQg
www.youtube.com/watc...9r unNgtTb0
www.youtube.com/watc..._z MaSPPdpQ
www.youtube.com/watc...uF BUS0kiSA STS-75 The Tether Incident

7. ALEX COLLIER
www.youtube.com/watc...R4 6QjXjLH0 (FRÅN PROJECT CAMELOT)

8. David Wilcock
www.youtube.com/watc...xQ Liy7AHx8 part 1
www.youtube.com/watc...Bz 9YPriDLo part 2
www.youtube.com/watc...fr _Hj9LOac part 3
www.youtube.com/watc...q1 1frQ3R9A part 4

9. Anomaliateter på mars o månen
www.youtube.com/watc...wz OzjgOVag
www.youtube.com/watc...ji MEFGP7nI
www.youtube.com/watc...jY RREo8LIU
www.youtube.com/watc...lL N_Jcg1pc

10. Jaime Maussan.
www.youtube.com/watc...Z- VtDL73dw Journalist i Mexico som senaste 20 åren ägnade sig åt ämnet.

Jaime Maussan UFO conference 2005
www.youtube.com/watc...7K eipF-WJU part 1
www.youtube.com/watc...wg lu0BAc0I part 2
www.youtube.com/watc...Cl nC1yfrsQ part 3
www.youtube.com/watc...72 RHN_e4dY part 4
www.youtube.com/watc...Sz dSvLfmNw part 5
www.youtube.com/watc...ON Q3KCNDO4 part 6
www.youtube.com/watc...SX b64S59kM part 7
www.youtube.com/watc...ya tTcXbxmY part 8
www.youtube.com/watc...NS IVM1bdHw part 9
www.youtube.com/watc...8M E51RONEU part10

11. 2012
www.youtube.com/watc...at ure=fvst

12. Andlighet o mänsklig utveckling David Wilcock
www.youtube.com/watc...cy m0WH3Jww

13. En av de mest kända UFO-bloggarna
www.realufos.net/

Hoodman - Ej medlem längre2010-10-23 18:32
Antal inlägg: 2826

Orka en läsa.

Resurrection - Ej medlem längre2010-10-23 18:38
Antal inlägg: 11463

Någon källa på ditt påstående om Starchild? Konstigt i så fall att det inte har hittat hit: en.wikipedia.org/wik...hi ld_skull

Naity_2010-10-23 18:49
Antal inlägg: 633

Riktigt intressant! Stå på dig och skit i alla negativa kommentarer som folk kläcker ut sig, låt dom förneka allt som inte går att ta på.. Undrar om de förstår vad en kraft är, då inget av sinnet kan upfatta det men ändå finns dom..
Nåja, keep up the good work!

Linders - Ej medlem längre2010-10-23 18:57
Antal inlägg: 1943

Ja, vi är förmodligen inte ensamma, universum är alldeles för stort för det. Nej vi har inte fått besök, universum är alldeles för stort för det.

Alltså, bara vår galax innehåller ett par hundra miljarder stjärnor. Flertalet har planeter omkring sig. Galaxen är 100 000 ljusår i diameter. Seriöst, vem ska kolla alla stjärnor och planeter? Haha.

M_knight2010-10-23 19:00

"Resurrection" kolla på de första 7 minuterna på min videolänk om starchild så får du svaret!

M_knight2010-10-23 19:01

www.youtube.com/watc...r_ embedded ska det va

Resurrection - Ej medlem längre2010-10-23 19:02
Antal inlägg: 11463

Om någon "vetenskapligt bevisat" denna "den största nyheten i den mänskliga historien" borde du väl ha någon trovärdig vetenskaplig källa att hänvisa till?

Naity_2010-10-23 19:03
Antal inlägg: 633

Du förstår väl att det skulle mörkläggas då Ressurection??

anka_i_potta - Ej medlem längre2010-10-23 19:05
Antal inlägg: 439

jag började läsa med ett öppet sinne men när jag kom till delen om hur du och tusentals andra visste något innan det fanns fysiska bevis för det så lyckades jag inte vara så öppen längre. ska kolla på starchild-länken ändå för skojs skull medan jag röker.

M_knight2010-10-23 19:06

Resurrection kolla videon o läs på mer om ämnet så får du ditt svar.

magnusito2010-10-23 19:07
Antal inlägg: 4986

Lägg av!

Dyslekso2010-10-23 19:07
Antal inlägg: 8945

"4. Människan är faktiiskt geneteiskt manipulerad och skapad av utomjordingar. Vi är flera raser, från olika planeter."

Källa på det? :)

JennyBörlin2010-10-23 19:47
Antal inlägg: 33

Jag har svårt att INTE tro att vi har besök och skulle därmed få blunda rätt hårt. Det baserar jag på att:

-det är klarlagt att det de facto varit en mörkläggning, från dokument som Eisenhower skrivit under. (Nu har iofs inte JAG kollat upp dessa papper :P men ska man verifiera allt personligen så kan man inte veta någonting om nånting alls...)

-enstaka och människor i grupp sett främmande farkoster som inte vår teknologi kunnat ta fram. De kan iofs vara hemliga projekt, men varför då hovra över ett samhälle och skylta med det? Tänker då på fallet Illinois. Finns säkert flera andra men just detta minns jag tydligast.

-intelligenta framstående personer har vittnat om sina erfarenheter. Kan ses som hörsägen, men ett envetet förnekande av människors erfarenheter luktar mer som undanflykt och rädsla för en ev verklighet där vi har besök.

-dokumenterade fall där kärnvapensystem satts ur spel, och personer i sammanhanget sett ufon hovra över depåerna.

Däremot har jag svårt för den delen där meditation och liknande är en slags väg till kommunikation och hela grejen med 'ascension', reptoidteorier (!) etc. Finns mycket suspekta grejer. Men vi har inte lyckats få kläm på vad medvetande egentligen består av, och jag utgår från att vi 'bara' är elektrokemiska biologiska varelser. Men jag kanske har fel.

RamonVega2010-10-23 20:11
Antal inlägg: 5

Det enda jag vet är att jag inte vet någonting alls...
Efter att i flera år ha sett massor med dokumentärer om diverse, bl.a. UFO:n, om olika teorier om allt möjligt men också med vetenskapliga fakta och bevis för större så kallade konspirationer och NWO och allt med allt och däremellan så kan jag iaf känna mig nöjd att kunna hantera all information som endast information och därför inte bekymra mig och drabbas så hårt av mainstream media heller. Seriöst, dagens press är fan så mkt tråkigare än att se när flugor parar sig. All information är bullshit eller inte. Det är också kul att själv ha insett att själva ordet konspiration inte har en negativ laddning i sig. Det är ett väldigt neutralt ord som alltid felanvänts för att mörklägga det som de flesta inte är redo att ta in i skallen. Dessutom så är det inte en hemlighet att det finns en master bakom en plan. Det gäller att vara sin egen master och ha en back up plan till sin back-up plan för att backa up sin egen back-up plan. hahaha
Min dröm är fortfarande att träffa E.T. så att vi kan flyga på en BMX :) haha

slånbär2010-10-23 20:20
Antal inlägg: 5539

Det enda jag kan säga med säkerhet är att det vore ett jäkla slöseri med utrymme om vår planet var den enda med intelligent(typ) liv.

Snoosy2010-10-23 20:22
Antal inlägg: 4273

Tror och vet att utomjordingar finns. Är helt med dig TS!

__1__ - Ej medlem längre2010-10-23 20:30
Antal inlägg: 1103

Mäktigt tråd.

Låt säga att det stämmer. Att vissa både tror och vet att utomjordingar finns.

Då vill jag gärna veta: vad kommer härnäst, vad är utomjordingarnas plan, vad ska jag göra med min förmögenhet, ska jag genast plocka ut den från banken och festa upp den inför en annalkande domedag.

Att det finns utomjordingar är i princip fastslaget - bakterier och liknande finns med stor sannolikhet redan i vårt solsystem.

__1__ - Ej medlem längre2010-10-23 20:42
Antal inlägg: 1103

Den här är nästan roligast, han tror att nån är på jakt efter honom, snacka om paranoid.

"We were delighted and privileged that Alex accepted our invitation to make a presentation at the conference, though for security reasons he asked us to withhold his name from the speakers' list until the conference had begun."

Måns_E2010-10-23 21:12
Antal inlägg: 12028

Ja emellanåt när man läser på Betapets forum så verkar ju en och annan att komma från en annan planet.

Förövrigt så fortsätter jag att förhålla mig skeptisk till konsperationsteorier som ovanstående, för jag förstår inte syftet till att hemlighethålla eventuella besök från andra planeter, vad uppnås med det?

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?