Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 33 |
Mobilspel
| Pågående | 19 954 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| slånbär | 2010-10-23 22:07 | |
![]() | Trasig DVD skiva Köpte en film igår som familjen tittade på. Nånstans mitt i så började bilden liksom frysa och det blev bara ett enda blödder av färger men ljudet hördes fortfarande. Detta höll på i några minuter och sedan var filmen ok igen. Åkte till Mediamarkt idag för att byta filmen men se det gick inte alls det. Eftersom jag själv inte hade tittat på filmen så kunde jag ju inte säga vilken scen den började krångla så skulle killen absolut försöka hitta scenen ändå. Jag sa ju att jag inte hade tid att stå där och kolla igenom filmen och undrade om han kunde tro mig att den var kass och bara ge mig en ny men det gick inte. Det dom kunde göra var att behålla filmen titta igenom den och sedan fick jag återkomma för att antingen få en ny eller ta tillbaka den gamla om dom inte hittade nåt fel. Jag blev så jäkla förbannad för inte sjutton har jag lust att sitta och åka fram och tillbaka,stå och vänta på min tur en gång till för en film som kostar 149 spänn!! Riktigt löjligt tycker jag att dom inte bara kunde byta filmen och tro mig på mitt ord. Jag talade om vart dom kunde stoppa sina löjliga regler, tog min film ,talade om att jag jävlar aldrig mer kommer handla i deras skitaffär och gick. Gjorde väl bort mig fullständigt men jag köper hellre en ny film i annan butik än gör så som dom föreslog. En gång för några år sedan köpte jag en film i en annan affär och den "frös" också på samma sätt. Den fick jag byta utan något krångel alls men då var ju det en helt annan butik. Så tydligen går det men inte hos just dom. Jag undrar nu om nån annan varit med om detta och om det faktiskt var helt rätt av dom eller bara som jag tyckte jäkligt dålig service. | |
| Lill-IT | 2010-10-23 22:10 | |
![]() | Kunden har alltid rätt. De borde givit dig en ny. Du gjorde rätt. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-10-23 22:14 | |
![]() | Varning för att handla hos den där snubben i Söderhallarnas undre del. Riktig skojare o inte förhandlingsbar. Köpte en film i present, fick ingen plombering. Samma dag fick jag höra att en annan hade köpt samma film, gick tillbaka o ville byta. Men icke sa Nicke. Det skulle sabba hans lager?? Sjukt dålig ursäkt. Inget tillgodo, inga alternativ alls - bara att gå ut med dubletten igen. | |
| reson - Ej medlem längre | 2010-10-23 22:17 | |
![]() | Du skulle stått på dig:) | |
| mralex69 | 2010-10-23 22:32 | |
![]() | Ladda ner säger jag men använd ett program som gör dig osynlig för ipred. | |
| slånbär | 2010-10-23 22:41 | |
![]() | Gillar inte att ladda ner. Och det var ju heller inte det som var själva frågan eller hur? | |