Spelrum
Giraffen14
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
20
Inloggade34
Mobilspel
Pågående21 687

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Pekkis2006-06-29 07:45
Antal inlägg: 1173

Vad är det för värld vi lever i?
www.expressen.se/ind...p? a=621960

Lustigt, men man får sig en tankeställare.
Trodde folk att han var terrorist eller vad?
Folk är alldeles för rädda.
 
vulcan2006-06-29 10:19
Antal inlägg: 7666

En helt normal reaktion skulle jag säga Pekkis. Förmodligen sitter socialtjänsten i Ronneby helt eller delvis i lokalerna och en svår del av det jobbet är alla psykiskt instabila eller psykiskt sjuka människor man kommer i kontakt med - folk som i värsta fall kan begå rena vansinnesdåd. Om någon dykt upp iförd Darth Vader-mask i kommunhuset när jag jobbade där hade jag nog också ringt polisen. Det hade nämligen lika gärna kunnat vara en psykotisk person som fått avslag på en ansökan om något och nu i ett aggressivt och förvirrat tillstånd var på väg för att få tag i någon tjänsteman. Det är inte konstigare att polisen rycker ut i det läget än att byggjobbare ska ha adekvata säkerhetshjälpmedel som skyddar dem mot olyckor på deras arbetsplats.
 
Scandal - Ej medlem längre2006-06-29 11:55
Antal inlägg: 620

Ja men vaffan, vilken terrorist skulle ha humorn nog att klä ut sig till Dartie? På min gamla skola så hade vi en pojk som brukade ha kanindräkt på sig på onsdagar, bara för att. Inte var han psykotisk! ;D
 
Pekkis2006-06-29 11:58
Antal inlägg: 1173

Bäh. Om jag av någon anledning befunnit mig på ett kommunhus och Darth Vader spatserat in, hade jag knäböjt.
Om en psykopat har den goda smaken att klä ut sig till Darth Vader, nja.

 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?