Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 67 |
Mobilspel
| Pågående | 18 812 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Saxon_x | 2010-11-04 00:13 | |
![]() | Vad försegår innanför skalet på folk som är otrogna? Svara nu ENBART ni som varit otrogna tack! Jag har dock aldrig varit otrogen och heller aldrig blivit bedragen med otrohet. Så jag är intresserad av att höra från er som varit eller är otrogna om vad ni tänker omkring det. För mig är det så ologiskt att göra så. Jag menar om jag vill vara med någon annan så gör jag väl slut på det förhållande jag har om jag inte är nöjd INNAN jag börjar flirta med andra. Finns det någon logik i att vara otrogen menar jag? | |
| Saxon_x | 2010-11-04 11:17 | |
![]() | Kom igen nu då snälla, ni kan väl inte vara sådana fegisar att ni inte vågar skriva om era tankar när ni gjort fel? Jag vill ju verkligen veta hur tankarna går kring detta. Kom inte och påstå att ni inte vart otrogna allihopa. Jag räknar flört som otrohet också. | |
| vindsus86 | 2010-11-04 11:26 | |
![]() | Jag var otrogen mot en kille när jag var kanske 17-18. Jag gillade honom i början, men sen var han så klängig och jobbig och jag var inte attraherad av honom. Han hade dock bil, pengar och roliga kompisar så jag ville inte göra slut heller. Då var jag otrogen en gång, men sen gjorde jag slut ett par dagar senare. | |
| Saxon_x | 2010-11-04 11:47 | |
![]() | Tack för din ärlighet vindsus86. Men mådde du inte dåligt av att vara falsk mot honom? eller hur kände du? och varför berättade du inte för honom som du kände tex: jag känner ingen attraktion mellan oss men jag vill gärna umgås med dig. Du kanske var för ung för att våga vara ärlig just då? kom igen nu folk skriv och berätta. | |
| LisaLong | 2010-11-04 12:10 | |
![]() | Jag var otrogen en gång, men det skäms jag inte ett dugg för, det var många många år sen och jag var tillsammans med en kille som misshandlade mig. | |
| MartinaJonss | 2010-11-04 12:10 | |
![]() | Jag är 18 så jag är ju bara barnet. Men för ett år sen så var det knackigt mellan mig och min pojkvän och vi bodde 10 mil ifrån varandra, jag hade skola hela tiden och han hade jobb så man hann inte ses så mycket. Då träffade jag en kompis, kompis som jag blev väldigt god vän med och vi umgicks varje dag i en månad ungefär. Min pojkvän visste detta och var okej med det eftersom jag inte har några kvinnliga vänner så var det inget konstigt. Men allteftersom tiden gick så fick jag känslor för denna killen som jag hade blivit vän med. Fast jag inte ville erkänna det för migsjälv eftersom jag var i ett jättebra förhållande redan. Han hade dock berättat för mig att han var förälskad i mig. En kväll hittade jag ingen skjuss hem från kompisen efter vi hade druckit öl och tittat på film utan de blev att sova där. Vi sov i samma säng och låg och tittade på varandra på ett sätt som man inte ska göra med någon man inte är tillsammans med. När klockan började närma sig 6 på morgonen så blev det en kyss, bara sådär på bådas initiativ. Efter detta så grät jag hela förmiddagen över det svek jag hade gjort. Jag berättade detta för pojkvännen och gjorde slut. Nu har jag och "kompisen" vart tillsammans i över ett år. :) Det var my story iallafall, hoppas att din tråd kommer igång bättre. :) | |
| Saxon_x | 2010-11-04 12:16 | |
![]() | lisaLong men varför inte göra slut först?, det är ju tankebanorna jag är ute efter då jag vill lära mig hur olika folk tänker. och tack Martina för att du förklarade så bra. | |
| Jesper M | 2010-11-04 14:00 | |
![]() | otrogen... äger du folk eller vad är det med dig? | |
| Saxon_x | 2010-11-04 15:37 | |
![]() | Jesper hade du något att tillföra diskussionen? | |
| nettan23 | 2010-11-04 15:41 | |
![]() | Har varit "otrogen" beroende på hur man ser det Absolut inte nu på senare år men i 20 års åldern har jag varit med andra i dejtingstadiet | |
| vindsus86 | 2010-11-04 18:01 | |
![]() | Jag gjorde ju slut kort därefter så jag mådde kanske dåligt, då. Sedan sågs vi knappt i slutet av vårt förhållande, bortsett från ett par gånger då vi söp tillsammans med hans kompisar (så då inser jag nu att jag måste varit 19, för jag drack inte när jag var yngre) och då blockerade väl alkoholen det dåliga samvetet jag hade när jag insåg att jag egentligen inte ville ha honom. Men visst var det elakt. Jag insåg efter att vi varit ihop ett tag att jag nog inte ville umgås med honom ens som vänner för han var så... trist... men som sagt så gillade jag att umgås med hans kompisar och enda kopplingen mellan dem och mig var han... Menmen, det var längesen. | |
| Gautama | 2010-11-04 20:23 | |
![]() | Jag har varit otrogen några gånger under mitt liv och relationer. Klart att det inte var snällt. Har lärt mig med åren och idag skulle jag inte kunna tänka mig att vara det. Varför jag var det? Jaa du, var väl kåt och gillade uppmärksamheten efter träda i förhållandet man var i då. Inget jag är stolt över men absolut inget som jag går omkring med ångest över. Kan väl säga det att de gånger jag varit otrogen så har det varit i slutet på förhållandet. Om jag lever i ett bra, harmoniskt förhållande så finns det ingen anledning. Men har man diskuterat sig blå för att få till en ändring och förklarat vad man anser är fel i relationen och vederbörande bara tycker man tjatar och vägrar göra en förändring så är det lättare hänt. Men observera att jag anser att det ger en mer rätt att svika ett förtroende. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-11-05 23:45 | |
![]() | Kliv ur förhållandet innan! så simpelt är det..om man har empati. | |
| Saxon_x | 2010-11-05 23:58 | |
![]() | Ja för mig är det logiskt att man naturligtvis hoppar ur ett förhållande om det inte är bra. Just därför vill jag veta hur det fungerar i hjärnorna på de som INTE gör så. | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2010-11-06 00:19 | |
![]() | jag har varit otrogen MÅNGA gånger. jag behövde bekräftelse. mina känslor var fucked up. det var att svika förtroende på förtroende. jag mår dåligt när jag tänker på det idag. när jag gjorde det var jag rätt bra på att förtränga det. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-11-06 00:20 | |
![]() | Okej,då pratar du med fel person. men,jag tror otrohet handlar om psykisk sjukdom på ett sätt. alltså man vill lindra ett hål man har inombords. | |
| le-lou | 2010-11-06 00:26 | |
![]() | äh otrohet behöver inte betyda så mycket mer än sex. gammalt hederligt jag är kåt och vill knullasex. (sorry språket). Men det gör jävligt ont att bli bedragen oavsett orsak. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-11-06 00:34 | |
![]() | Så då försegår inget innanför skalet på dig.le-lou? | |
| D_Quinn - Ej medlem längre | 2010-11-06 01:24 | |
![]() | Trohet är bara en konvention, och tydligen är den inte i harmoni med somligas behov. | |
| Neaa2 | 2010-11-06 01:54 | |
![]() | Jag har varit otrogen... Jag hade talat om för min dåvarande partner att jag var osäker på oss och att jag inte visste hur jag ville ha det! Men vi bodde fortfarande ihop...och var inte på väg att flytta isär eller så utan jag hade bara snuddat vid ämnet! Anledningen till att jag inte gjorde slut var att man kanske inte vill kasta bort ett långt givande förhållande omedelbums bara för att man blir osäker och får förälskelsekänslor för någon annan... Sedan hade jag inte behövt kasta mig i armarna på någon annan innan jag hade bestämt mig men nu blev det så. Jag var sååå kluven så länge och till sist föll jag för frestelsen. Jag ångrade mig, berättade...bad om förlåtelse och vi var tillsammans länge efter det och då hade jag inga tveksamheter kvar och jag har aldrig varit otrogen efter det (11 år sedan), varken emot honom eller i min nästa relaion! Osäkerhet och omognad handlade det nog om i mitt fall! | |