Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 59 |
Mobilspel
| Pågående | 20 061 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Emollas | 2010-11-10 19:29 | |
![]() | Snack respektive seriöst Låt säga att en person öppnar upp en tråd i seriöst, men forumvärden anser sedan att tråden inte är så seriös och flyttar därför tråden till snack. Detta händer ju rätt ofta vad jag vet. Låt nu istället se det tvärtom. Alltså någon startar en tråd i snack och den visar sig att bli väldigt seriöst skulle den då kunna flyttas till seröst? Har ni några förslag på snack trådar som borde egentligen ligga i seriöst så lista de i denna tråd, så får vi se om värden tycker den är värd att flytta. Har tyvärr inga förslag på en sådan tråd än men ska försöka och leta upp en. Kanske är denna tråd en sådan:) | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-11-10 19:30 | |
![]() | Ja, de flyttas. Och detta var nog den konstigaste tråden ever som jag kan svära på aldrig kommer hamna i seriöst. | |
| wildman | 2010-11-10 19:33 | |
![]() | Jag har sett trådar som flyttats från snack till seriöst, så visst händer det. | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-11-10 19:35 | |
![]() | Frågan är ju om den här tråden ska vara i snack eller seriöst... | |
| Satyra | 2010-11-10 19:36 | |
![]() | Jag har, liksom wildman, sett trådar som flyttats från snack till seriöst så japp - det händer det också! | |
| Emollas | 2010-11-10 19:40 | |
![]() | Ok så det händer alltså? Om ni nu kommer ihåg någon sådan tråd får ni gärna skriva in den här. Skulle bara var kul och se. Frågan är ju bara varför personen ifråga inte starta den i seriöst med en gång, men han kanske inte trodde den skulle bli så seriös? | |
| dilivio | 2010-11-10 19:46 | |
![]() | Min teori är att det hänger på YamahaJet. | |
| slånbär | 2010-11-10 20:07 | |
![]() | Dilivio- du är rolig du:-D Tråden borde kanske ligga i support istället då. Eller inte.....nä jag vet inte. | |
| Mimikryp | 2010-11-10 20:28 | |
![]() | Klart att de kan flyttas tvärtom också, alltså från snack till seriöst... Och ja, det beror väl kanske mest på att TS antingen inte tyckte att det var ett så seriöst ämne eller att ämnet utvecklas i en mer seriös riktning än vad TS hade tänkt sig. | |
| Emollas | 2010-11-10 20:46 | |
![]() | Frågan är om ni håller med mig eller inte att dessa trådar som jag anger här nedan, skulle flyttas till seriöst. Här har vi t.ex. två trådar som ligger i snack: "Betapetare.. insamling på Unicef!" Den anser ju jag att den borde vara seriöst för den samlar ju in pengar till gott ändamål. "Gravid" Att skaffa barn anser ju jag är seriöst men det kanske finns dem som säger att det bara råka få ett barn och då är det ju kanske inte så seriöst kanske. | |
| Handy Man - Ej medlem längre | 2010-11-10 21:16 | |
![]() | "forumvärden"? Finns det bara en forumvärd? Redan där finns det ju ett problem, de flesta sajter har flera, för att inte någon ska kunna leka diktator. Hur ser det ut på betapet? Lite off topic kanske men man blir ju nyfiken. | |
| Emollas | 2010-11-10 21:24 | |
![]() | ja för att svara på din fråga handy man så finns det ju flera forumvärdar men det är ju bara en som är väldigt aktiv med att flytta trådar och kommentarer och därför skrev jag värd. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-11-10 22:03 | |
![]() | spelar det någon roll var trådarna ligger eller vart dom flyttas ? inte för mej | |
| numsan | 2010-11-10 22:10 | |
![]() | "Betapetare.. insamling på Unicef!" ligger väl i seriöst? det gjorde den tidigare idag i alla fall.. | |
| Jesper M | 2010-11-10 22:16 | |
![]() | ovanligare är då ordlekar>seriöst. | |