Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 18 812 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Impossible | 2010-11-12 10:00 | |
![]() | Phantom of the opera - London eller NYC? Hej! Är galet sugen på att se fantomen på operan, men vart går den bästa uppsättningen? I london eller New York? | |
| odin - Administratör | 2010-11-12 10:22 | |
![]() | Har aldrig sett Phantom of the Opera i London, men dock på "Broadway". Grymt bra, kan verkligen rekommendera den där! / Henrik | |
| Ulice - Spelvärd/Forumvärd | 2010-11-12 10:39 | |
![]() | Jag såg Phantom of the Opera i London 1993. Det var en riktigt bra produktion. Och jag skulle gärna åka och se den igen. Man får väl anta att vissa av skådespelarna/sångarna/mu sikerna är utbytta, men klassen på produktionen torde vara lika hög. Kan absolut rekommenderas. Sedan är ju inte staden i sig fy skam den heller. :-) | |
| sparx | 2010-11-12 11:10 | |
![]() | Jag såg den i London i Januari i år. Den var riktigt bra! Tror att det är bra uppsättningar både i London och i NY... frågan är väl mer vart du vill åka någonstans :) | |
| wildman | 2010-11-12 11:12 | |
![]() | Det lär kvitta. Jag skulle låta andra faktorer styra valet. Nu är dollarn låg, vill du se NY är det nog ett bra läge rent ekonomiskt. | |
| Miss_jk | 2010-11-12 18:31 | |
![]() | Håller med Wildman. Jag skulle lätt valt NY oavsett vilken uppsättning som var bäst. | |