Spelrum
Giraffen45
Krokodilen2
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
24
Inloggade72
Mobilspel
Pågående18 812

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Daggdroppe2010-11-13 15:25
Antal inlägg: 1078

Bulgariens övergivna barn
Någon som tittar på dokumentären på TV4?

Så jävla hemskt, borde fan skänka pengar till dom istället för till bröstcancerfonden.

Dom "får vård".
Barnen låses in på kvällarna med en enda vårdare som inte kommer om dom ropar. Några satt på pottan i flera timmar för att det "var lättare så för personalen"
En tjej bröt benet med fick ingen vård, hon blev bara sängliggande.

Daggdroppe2010-11-13 15:27
Antal inlägg: 1078

En man i personalen slog en stum pojke också.

ttiittii - Ej medlem längre2010-11-13 15:45
Antal inlägg: 37631

lika i lettland ,estlandd rumänien ,och många andra länder ,kyrkorna har ofta insamlingar till dessa länder ,hör med din kyrka fins ingen insamling just nu så kan dom nog förmedla vidare ,det som behövs är tandcrem varma stövlar,varma vinterkläder overaller,trosor kallsonger,stickade strumpor,

med2010-11-13 15:50
Antal inlägg: 1164

Varför utesluta?
Båda två behöver bidrag.

ttiittii - Ej medlem längre2010-11-13 18:02
Antal inlägg: 37631

självklart skall ingen uteslutasn! och det är bedrövlit att det är som det är ,jag har haft sommarbarn från ryska gränsen en poike på 7 år,jag frågade vad det var för prickar som han hadde på ryggen stora som 5 öringar,han svarade att personalen på barnhemmet fimpat(släkt)sigaretter på hans rygg,han berättade att det fans spesiella rum där dom torterade barnen,en flicka på 8år fick örhängena utslitna så båda örsnibbarna gick sönder,bortsätt från allt negativt så var det bra saker också,när han kom hit så lärde han sej att cyckla jättefort han sycklade runt och åt upp alla bär på alla grannars häckar runt deras tomter första dagen åt han 14 äpplen,han åt häggmispelbär och andra bär på häckarna som jag inte hade en aning om att dom gick att äta,det är så stor tragik på barnhemmen runt om i europa

le-lou2010-11-13 18:21
Antal inlägg: 17500

tror det finns en tråd om detta i seriöst.

Tanten M - Ej medlem längre2010-11-13 18:48
Antal inlägg: 5126

www.unicef.se/egna-i...be tapetare

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?