Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 72 |
Mobilspel
| Pågående | 18 812 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| YamahaJet | 2010-11-14 22:50 | |
![]() | Vad har dom gjort med Scrubs? Jag har kanske inte varit den största beundraden av serien Scrubs, men den har helt klart varit gångbar och på grund av omfattande sändningstillfällen så har man i princip växt upp med serien. Åtminstone vi som är i min ålder. Nåväl, nu satte jag mig ner för att titta på ett nytt avsnitt, från den nionde säsongen, och blev fullkomligt förfärad över vad de gjort med serien. Det är inget humorprogram längre - det var bara något psykologiskt dramastrunt från början till slut. Alla karaktärer verkar vara helt trötta på sina liv och mer eller mindre överväger att begå självmord. De få skämt som ändå försöktes på var katastrofala och man blev allmänt deprimerad av att titta på serien. Detta borde inte ha gjorts. Är det bara jag som inbillar mig detta eller är det fler som uppmärksammat denna kraftiga förändring? Man kan ju inte döda kult hur som helst. | |
| Daggdroppe | 2010-11-14 22:56 | |
![]() | Ja det suger. | |
| clinton | 2010-11-14 23:00 | |
![]() | instämmer | |
| vindsus86 | 2010-11-14 23:49 | |
![]() | Säker på att du inte råkade sätta på Grey's anatomy? | |
| Trolsa | 2010-11-14 23:56 | |
![]() | Det suger | |
| wildcard | 2010-11-15 09:06 | |
![]() | vindsus86: Grey´s är fortfarande ganska bra... =( utom förra avsnittet som sög. YamahaJet: Jag håller med, Scrubs har tappat stinget nu, jag har slutat titta trots att jag har skrattat skitmycket åt tidigare säsonger! De flesta serier tappar efter ett par säsonger, en del klarar sig ganska länge men till slut tryter idéerna. En av de få serier som håller säsong efter säsong, trots att mycket av skämten är desamma är 2½ män, den gillar jag fortfarande. | |
| Evil Angel | 2010-11-16 07:17 | |
![]() | YamahaJet: Pga att flera skådisar inte ville vara med längre efter säsong 8 så fick dom ta in nya karaktärer i serien, och de resulterade i att under säsong 9 så tappade dom så pass många tittare att serien lades ner. Så alla ni som "hoppas" på en till säsong behöver inte göra det. | |
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2010-11-16 09:00 | |
![]() | Åttonde säsongen var väl egentligen tänkt att bli den sista? | |
| Smulanbus | 2010-11-16 09:04 | |
![]() | håller med | |
| bj-olle | 2010-11-16 09:12 | |
![]() | swooooosh! (trodde-jag-var-cool-när- jag-satte-mig-framför-dat orn-men-nu-känner-jag-mig -bara-gammal-swooshet) | |