Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 18 787 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gunilla _ | 2010-11-19 22:51 | |
![]() | Kan man reparera en extern hårddisk? Har flera tusen låtar plus en massa film på en, som jag trodde "smart att ha", extern hårddisk som har kraschat. Det är inte kul det. Finns det något man kan göra? | |
| -Snödroppe- | 2010-11-19 22:56 | |
![]() | Tveksamt om det är värt kostnaden, men det finns företag som kan återställa väldigt mycket. Det bästa är att kopiera upp grejorna på flera externa diskar ( diskar är ju billiga) eller fixa till en bra RAID-lösning där en disk kan gå sönder utan att det innebär dataförluster. | |
| Subutai | 2010-11-19 23:18 | |
![]() | Exakt vad har hänt med den? Det första som brukar ryka på externa hårdiskar är själva USB-kontrollern. Om det är orsaken så kan man helt enkelt montera isär chassit till den externa hårddisken och stoppa in den i datorn. | |
| kajix | 2010-11-19 23:18 | |
![]() | beroende på naturen av kraschen kanske GetDataBack kan hjälpa: www.runtime.org/data...ft ware.htm Annars är det bara att "köpa" låtarna och filmerna igen... | |
| Gunilla _ | 2010-11-19 23:24 | |
![]() | Vad jag vet har inget hänt med den, möjligen att den ramlat i golvet..? När den ansluts så står det bara att alla mappar är oläsliga, "0X800703EE, Volumefile no longer valid". | |
| dilivio | 2010-11-20 13:48 | |
![]() | Har också problem, verkar vara glapp i sladden som går till USB-porten. Montera isär, skulle det funka Subutai? Är på tok för mycket musik för att "köpa" igen. Kostnad för att fixa? Har inte ens en aning om var jag skulle kunna göra det.. Fan att man inte är teknisk | |
| Aurora Aurum | 2010-11-20 18:49 | |
![]() | Ahlberg data lagar kraschade hårddiskar www.ahlbergdata.com/se men det kostar vi hade kraschade hårddiskar en ville vi återställa och det kostade 10 000 den andra blev det en sökkostnad på 1000 kr men de gör ett bra jobb | |
| Aviator | 2010-11-20 18:55 | |
![]() | Innan man ger sig på mer avancerade grejer kan man alltid pröva en chkdsk /F. Mer hjälplig än vad man kan tro! | |