Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 18 783 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Miffomadde | 2010-11-22 14:25 | |
![]() | Bröllopsdagen Att gifta sig - Bröllopsdagen Vems dag är det? Vem är det egentligen som ska bestämma? | |
| Järnröret | 2010-11-22 14:30 | |
![]() | Prästen | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2010-11-22 14:37 | |
![]() | Hur menar du nu? Vem är det som ska bestämma? Vems dag är det? De två som ska gifta sig????? www.betapet.se/forum...ch creator= en miljon bröllopstrådar, varsågod | |
| Miffomadde | 2010-11-22 14:37 | |
![]() | tänkte mer på vem av Bruden och Brudgummen. Är det självklart att bruden får bestämma mer än brudgummen eller ska bruden låta brudgummen få tycka o tänka? | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2010-11-22 14:38 | |
![]() | Det är ett par som gifter sig... not? Paret "bestämmer". | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2010-11-22 14:39 | |
![]() | Varför i all sina dar ska bruden bestämma mer? | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2010-11-22 14:40 | |
![]() | Bruden bestämmer, brudgummen är bara ett bihang. VEM är den som vågar ha en åsikt om brudens oomkullrunkeliga planer?! | |
| Miffomadde | 2010-11-22 14:41 | |
![]() | det tycker jag med, men i mitt fall känns det som att alla andra ska tycka till om vår dag. man blir lite smått tokig! sen hjälper det inte att jag och fästmannen tycker olika heller. Men men. det kommer nog gå bra. Tack för bröllopstråden! ska titta in där =) | |
| Vixen | 2010-11-22 14:42 | |
![]() | Hm, har varit med om flera bröllop där bruden förvandlats till en galen "Brudzilla" inför bröllopsdagen. Huga! Försök att låta bli att bestämma allt Miffomadde om du går i bröllopstankar. Om inte, så kolla in Magdalena Ribbings spalt på DN.se om bröllop, där finns många frågor om bröllop och hur fel det kan gå. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2010-11-22 14:43 | |
![]() | Uppskattade kaufos försök till hänvisning till andra befintliga trådar, och vad angår TS fråga så frågar jag mig? Är inte ett bröllop en ömsesidig händelse i kärlekens tecken? | |
| Miffomadde | 2010-11-22 14:45 | |
![]() | Tack Vixen. Ska gå in och kolla på DN.se. Försöker verkligen att INTE bli en sån jag med, men det hade vart så mycket lättare, för då kanske jag hade fått igenom vissa grejer. Men det är ju självklart så att det är viktigt att båda får ha något att säga till om. | |
| Miffomadde | 2010-11-22 14:48 | |
![]() | Jo, det är sant. Det är ju det ett bröllop borde handla om. | |
| Yamma | 2010-11-22 15:04 | |
![]() | Kom ihåg att ni har ett liv efter bröllopet också... om inte allt blir exakt som du tänkt dig så är det ju ändå det där livet efteråt som är det viktiga. Ju färre förväntningar man har, desto mindre kan gå fel! | |
| felix-w - Ej medlem längre | 2010-11-22 15:05 | |
![]() | Kvinnan som bestämmer. | |
| Gautama | 2010-11-22 15:10 | |
![]() | Klart är väl att båda ska vara med och bestämma men jag tror att det i praktiken fungerar mer så att kvinna styr och ställer mer. Ibland för att mannen är nöjd med det óch vill ha det så. Men självklart så ska bägge vara med och bestämma tycker jag. | |
| Miffomadde | 2010-11-22 15:15 | |
![]() | Det ska jag tänka på =) tack! | |
| m-70 | 2010-11-22 15:23 | |
![]() | Kul att se att båda herrarna som svarat skriver att det är bruden som bestämmer. Själv tycker jag det är en överenskommelse mellan paret, är någon mer intresserad bestäm mer. Låt i alla fall inte någon annan köra över er, det är er dag. | |
| MustaVeri | 2010-11-22 15:49 | |
![]() | Är det inte lite så kanske att kvinnan har en bild av sitt drömbröllop sen barnsben och försöker uppfylla alla dom drömmar hon haft/har. Män har inte samma drömmar, oftast. Därav att det känns som alltid kvinnor bestämmer. Men självklart ska ju båda bestämma, det är ju en relation, men som sagt..kvinnan har nog sina drömmar som hon försöker uppfylla....the bridezilla syndrom. | |