Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 868 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Maad Max | 2010-12-04 14:39 | |
![]() | På Spåret! Tjoho! Är det någon som vet om, och i så fall var det går att få tag på gamla På spåret-program, från t.ex. 90-talet? | |
| Mitzy | 2010-12-04 15:07 | |
![]() | www.stv.se och arkiv kanske? | |
| Maad Max | 2010-12-04 17:35 | |
![]() | Det är ont om gamla program där alltså. Men annars ett bra tips, det finns ju mycket annat kul där :P Ingen som känner till någon liten obskyr sida med gamla avsnitt? | |
| arnenordberg - Ej medlem längre | 2010-12-04 17:45 | |
![]() | Youtube kanske har?? | |
| vimmelyr - Ej medlem längre | 2012-10-03 16:12 | |
![]() | Nu är det ju snart dags för en ny omgång. Eftersom det är 25-årsjubileum är det bara lag som nått final tidigare som är med. Kommer ni titta? Jag följer det inte slaviskt men har nog sett de flesta program genom åren trots allt. Vilket lag vill ni vinner i år? De tävlande är: Carl Jan Granqvist/Lotta Bromé (som jag hoppas vinner) Stefan Holm/Katarina Mazetti, Jessika Gedin/Hans Rosenfeldt Caroline af Ugglas/Göran Hägg Dick Harrison/ Ellinor Persson Johanna Koljonen/Marcus Birro Martina och Erik Haag Tommy Engstrand/Carina Lidbom, Lennart "Hoa-Hoa" Dahlgren/Cecilia Hagen | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-10-03 23:07 | |
![]() | Varför inte Hoa-Hoa, han är ju en skön snubbe. | |
| vimmelyr - Ej medlem längre | 2012-10-04 08:33 | |
![]() | Jag gillar också Hoa-Hoa men har i "På spåret" haft lite svårt för Cecilia Hagen. | |
| kärsti | 2012-10-04 09:10 | |
![]() | Självklart ska jag titta... Och allra helst när det är såna lag! Svårt att välja favorit, men Martina och Erik är ju för sköna :). Så duktiga! Fast framförallt Lotta, och Carl.Jan är sköna också. | |
| Kaffevåffla - Ej medlem längre | 2012-10-04 12:24 | |
![]() | Så fort jag ser Gedinskan tänker jag på hennes make konstnären som i konstnärligt syfte satte på en prostituerad, i tv. Bara fylls av äckel, och fattar inte hur hon kunde välja en sådan idiot till man. I övrigt inga preferenser på vinnare, eller innehåll i programmen. Vet bara att jag kommer att sitta bredvid en fanatiker vad gäller frågesport. Det antecknas, förs poängstatistik med mera. Själv gäspar jag lite lätt... och hoppas på lättsam underhållning. | |
| Kaffevåffla - Ej medlem längre | 2012-10-04 12:28 | |
![]() | Kanske finns det något här? www.svtplay.se/kateg...op petarkiv | |
| magnusito | 2012-10-05 13:39 | |
![]() | Gud vilken höjdaromgång i detta höjdarprogram! | |
| Krakatoa - Ej medlem längre | 2012-10-06 11:23 | |
![]() | Jag vet vilka alla är där förutom Katarina Mazetti, av någon anledning. Jag följde den säsongen (de säsongerna) när Holm var med, men minns inte alls hans kumpan. Är hon så slätstruken, eller är jag bara senil, som vanligt? | |
| LMC79 | 2012-10-06 12:10 | |
![]() | Tänker absolut inte följa programmet. Känns inte alls lika kul sedan oldsberg o hellberg slutade som programledare. Luuk är väl ok, men den andre????? Nä, inget på spåret mer för mig i a f. | |
| Jobbar | 2012-10-06 12:18 | |
![]() | Jag gillar det skarpt, och ska följa det. Jag gillar att försöka klara det före de tävlande | |
| Krakatoa - Ej medlem längre | 2012-10-06 12:19 | |
![]() | Jag håller med om att Hellberg var tusen gånger bättre bisittare, men det är fortfarande ett mycket festligt program. | |