Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 19 |
Mobilspel
| Pågående | 18 641 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gautama | 2010-12-08 11:21 | |
![]() | Linas matkasse. Har någon här provat Linas matkasse? Det är alltså ett företag som kör hem mat och recept till 5 middagar för 4 personer. Har hört en del som testat det och är nöjda men är nyfiken på flera omdömen. Är det tillräckligt med mat i kassarna? Är det bra råvaror? Är det värt priset som ligger runt 700 tror jag? | |
| wildman | 2010-12-08 11:26 | |
![]() | Jag använder en konkurrent till dom, men jag antar att du specifikt ville höra om dom? | |
| Fru_J | 2010-12-08 11:31 | |
![]() | Min tjejkompis och hennes familj är medlemmar där. De är nöjda med både maten och mängden, minns dock att hon haft synpunkter på att det var lite kryddor. Detta går ju dock att rätta till i efterhand. De hade gjort en riktig gemenskaps-grej av detta. Haft mysiga familjekvällar när de bestämt matlistan för veckan tillsammans. Hon beskrev det mer som en helhetsupplevelse och det lät väldigt trevligt får jag lov att säga. Får man inte rabatterat första gången man testar Gautama? | |
| Gautama | 2010-12-08 11:40 | |
![]() | Jo jag såg att man fick för 499 första gången. Vi är oftast fyra till maten här hemma men det är alltid bra om det räcker till en matlåda också tänkte jag:-) Låter som ett skönt alternativ till handling och planering av maten själv:-) Ja, vildman jag är mest intresserad av denna men berätta gärna vilka du använder och kostnad och så:-) | |
| Mouche - Administratör | 2010-12-08 12:03 | |
![]() | Jag är god vän med ägarna till ett företag som handskas med just den sortens mat/middags-affärer. Jag var nyfiken på affärsidén och åkte dit för att kolla runt lite. Kassarna är välfyllda, det är alltså rikligt med råvaror och kvalitén på råvarorna är prima. Snyggt, rent och prydligt packat. Jag tror säkert att det räcker till en matlåda också. =) Kunderna förefaller helnöjda med arrangemanget för givetvis är det skönt att komma hem och slippa allt bestyr med att handla etc. Om jag inte missminner mig så levereras kassarna på måndagseftermiddagarna, direkt hem till dörren. 700 kr delat på fyra vuxna personer är endast 175 kr/person. Delat på en femdagars period blir det 35 kronor per måltid vilket förefaller otroligt billigt. Mouche | |
| Fru_J | 2010-12-08 12:10 | |
![]() | Kunde nyss erinra mig om att leveransen av middagen var ett minus. Tydligen hade de fått första kassen mycket sent på kvällen så att schemat blev framskjutet, om du förstår. Det hade redan blivit för sent för middag när påsen anlände. I övrigt fick jag ett positivt intryck. | |
| Gautama | 2010-12-08 12:12 | |
![]() | Trevligt Mouche, låter lovade för att man blir kund snart. Men jag tror jag väntar till efter jul:-) | |
| adami - Ej medlem längre | 2010-12-08 12:15 | |
![]() | Jag är besviken på Linas matkasse! uteblivna leveranser och onyttig mat..så jag kör på Fransk löksoppa. | |