Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 18 677 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2010-12-16 00:38 | |
![]() | Favorit musik som tonåring Jag kom att tänka på vilka hits jag lyssnade på som ung tonåring, vilka var er favoriter Här är nog mina topp fem, av vilka jag kan minas givetvis Snapp " Ive got the Power KLF " Last train to the Central Prodigy "Out of Space" Maddness " Bigger trouses" Four non blondes "What's up" | |
| Gautama | 2010-12-16 00:39 | |
![]() | Noice | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2010-12-16 00:41 | |
![]() | Specifika låtar kanske? destå mer detaljerat destå roligare | |
| adami - Ej medlem längre | 2010-12-16 00:42 | |
![]() | Imperiet och Ratata dök upp först. | |
| adami - Ej medlem längre | 2010-12-16 00:43 | |
![]() | Jackie jag tror att du förstår... Vem ska va president... | |
| KoppMedKaffe | 2010-12-16 00:45 | |
![]() | pantera - revolution is my name blind guardian - bright eyes in flames - pinball map povel ramel - gräsänkling blues tom waits - allt :) | |
| Gautama | 2010-12-16 00:45 | |
![]() | www.youtube.com/watc...EO nEyZ1X8g www.youtube.com/watc...re =related www.youtube.com/watc...ea ture=fvw www.youtube.com/watc...2t Bgw9-d3Q Jag är gammal, inte att förglömma:-)) | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2010-12-16 00:47 | |
![]() | Får man bara välja fem? Som väldigt liten: Terry Jacks - Seasons in the sun. Jag grät - varje gång. Snap och "I've got the power" var en stor favvo även för mig. R.E.M "Loosing my religion. ALLT med Prince. Cornelis trasiga skor. Ratata (ja, stick ut öronen på mig) - Demonerna. The Eagles "Hotel California" - fortsätt sticka. Phil Collins - "In the air tonight" - du hade väl inte lagt bort stickan? Cat Stevens "Wild world". The Temptations "Papa was a rolling stone". George Michaels "Father figure". ALLT MED Prince. Status Quo "In the army now". The Cure "Let's go to bed". Sinead O'connor "The lion and the cobra. ALLT MED PRINCE. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2010-12-16 00:49 | |
![]() | Guata: Jag var också rätt förtjust i Kontrollen blinkar blå. Men måste jag välja får det nog bli Mental istid med Ebba G :) | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2010-12-16 00:50 | |
![]() | tja visst får du välja mer Pottränad, var bara en tanka att begränsa lite, jobbigt att läsa så mycket =D R:E:M var stora även för mig | |
| Gautama | 2010-12-16 00:51 | |
![]() | Måste kopiera Pottränad här... Som väldigt liten: Terry Jacks - Seasons in the sun. Jag grät - varje gång. Min bror hade en LP som inte fick öppnas, den var tydligen värd pengar. Men hans lillasyster älskade att vara i hans rum när han inte var hemma och lyssna på hans musik. Så den öppnades helt plötsligt en dag och min bror var inte glad på mig. Älskar den sången fortfarande. | |
| Gautama | 2010-12-16 00:52 | |
![]() | Ebba grön var också några favoriter. Faan, kommer ju bara på mer och mer nu:-)) | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2010-12-16 00:54 | |
![]() | hahahha , heja heja! | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2010-12-16 00:54 | |
![]() | Haha man skall inte börja! Det bara dundrar in hur många bra låtar som helst. Sitta på fingrarna, jao. | |
| adami - Ej medlem längre | 2010-12-16 00:54 | |
![]() | Pet Shop Boys-West end Girls | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-12-16 00:55 | |
![]() | Ebba grön, alla låtar från skivan Ebba Grön 1978-1982. Michael Jackson Ozzy Osbourne, alla låtar från Bark at the moon-skivan. Alice Cooper Green day Fun fact: Kommer ihåg en gång i 5an eller 6an. Jag hade ett skriftligt historiaprov som jag inte kunde ett skit på. Jag skrev ner hela texten till Boulevard of broken dreams ist. Blev inte godkänd. :) Hade varit kul att se idag, haha. | |
| adami - Ej medlem längre | 2010-12-16 00:56 | |
![]() | Vad hände med Falco? | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2010-12-16 00:58 | |
![]() | Rock me Amadeus! En av tidernas värsta rökare! Falco omkom dock för ganska många år sedan, i en bilrelaterad olycka om jag inte alldeles missminner mig. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-12-16 01:01 | |
![]() | Åh, jag glömde nästan HIM o Evanescence. Lyssnade mycket på emomusik ett tag. Hahaha. | |
| Gautama | 2010-12-16 01:08 | |
![]() | Lite impad med så gammal bra musik på en sådan ung människa Egenskap. Bra smak:-) | |