Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 677 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hayabusa | 2010-12-18 09:31 | |
![]() | Tales of Monkey Island Vet någon var man köpa detta spel ? Om jag har uppfattat det rätt så ska det både finnas till Wii och dator. Men tycker inte att jag hittar någon mer info om hur/var man köper det. Helst vill jag ha det till mitt Wii men hur funkar det har hört att man ska koppla upp sig med det ? Jag är väl kanske inte den mest tekniska men någon som vill förklara hur jag ska göra ? Jag tar gärna tips med om spelet till datorn. | |
| Dersu | 2010-12-18 09:54 | |
![]() | En beskrivning från spelets hemsida om hur du gör för att skaffa spelet till din Wii. Finns även en länk med instruktioner för hur du kopplar upp din Wii mot nätet. www.telltalegames.co...nd /wiiware Hoppas det hjälper dig. | |
| hayabusa | 2010-12-18 10:23 | |
![]() | Tack så mycket hoppas att jag kan få igång det idag :) | |
| Dersu | 2010-12-18 10:40 | |
![]() | Har för mig att de allra första spelen går att få tag på gratis till PC, inte helt säker. Kan vara värt att kolla upp om du tycker det är ett kul spel. | |
| Okreh | 2010-12-18 10:47 | |
![]() | Alla spel går att få tag på gratis. Bara man vet vilken sida man ska tanka på. Men det är lite oärligt. Nya uppgraderade versioner av exempelvis Curse of Monkey Island går att ladda ned till respektive konsol mot en liten avgift. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2010-12-18 11:11 | |
![]() | Känner du dig nöjd med svaret, hayabusa? | |