Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 15 |
Mobilspel
| Pågående | 18 652 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-12-27 21:56 | |
![]() | Tillsvidareabbonemang? Jag älskar Sökord (www.korsord.se/game_...i d=Sokord) men såg att man skulle få betala 49kr för en månad. Fine tänker jag o håller på att genomföra det när jag ser att det står att det är ett "tillsvidareabbonemang"? För mig låter det som att de kommer dra 49kr tills jag säger upp det. Varför skulle de annars kalla det abbonemang? Men enligt min mamma kan de inte dra fler än en gång på min internetbank pga några koder som ändrade sig eller nåt sånt. Så säg mig..vem har rätt? :) | |
| Cuppycake | 2010-12-27 22:06 | |
![]() | dom kan/får inte dra några pengar från din bank om du inte givit tillåtelse. men antagligen menar dom att du betalar 49:- för en månad och vill du ha en till får du betala 49:- till, poängen med detta är givetvis att få dig att betala för flera månder i stöten. sen när din månad är slut får du inte längre vara guldmedlem och de funktionerna stängs av helt enkelt. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-12-27 22:08 | |
![]() | Det är ju så jag vill ha det. Men då är det ju inget abonnemang. Det var lite det jag undrade.. :) | |
| Tess 08 | 2010-12-27 22:08 | |
![]() | www.kryssakuten.se/ www.korsordslexikon.....a sp?cat=3 finns också... | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-12-27 23:07 | |
![]() | Tack Tess, men det var inte lexikon jag sökte utan spel. | |