Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 17 |
Mobilspel
| Pågående | 18 652 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lillstölla | 2010-12-28 15:13 | |
![]() | Bredband från Glocalnet Någon här som är eller har varit bredbandskund hos Glocalnet? Undrar om du i så fall kunde hjälpa mig lite med synpunkter angående det. Ska flytta snart och måste byta bredbandsleverantör och har fått råd om Tele2 och Bredbandsbolaget, men nu vill jag som sagt få veta lite om Glocalnet, är dom prisvärda, osv. Tacksam för all hjälp jag kan få:) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-12-28 15:55 | |
![]() | jag har Glocalnet både telefon och bredband ,innan hadde jag spray som blev upp köpt av Glocalnet,för oss har det fungerat perfekt har ingenting att klagapå | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-12-28 15:57 | |
![]() | har ingen aning om vad det kostar har inte kollat priser, | |
| emmylicious | 2010-12-28 21:07 | |
![]() | Beror ju på vilken underleverantör man hamnar på, jag har Glocalnet men Skanova som underleverantör vilket är väldigt stabilt, har aldrig haft problem i stort sett på minst 5 år. Men det kostar extra såklart. Tror Glocalnet lägger dom flesta sina kunder på Telenor numer, vet inte riktigt vad jag har för åsikt om det, men tänk på att det inte alltid har med bolaget man väljer att göra. Det kan funka skitbra för någon, inte alls för nån annan... | |
| morsans syrr | 2010-12-28 21:36 | |
![]() | Har Bredband, mobil o fast telefoni med Glocalnet o har absolut inget att klaga på. Smidiga att ha o göra med om man nån gång skulle ringa till kundtjänst. Jag e nöjd o byter inte! | |
| Stenknäck | 2010-12-28 21:45 | |
![]() | Vi har haft Glocalnet i över 10 år med högsta hastighet. Även telefoni har vi via dem. Allt har fungerat smärtfritt. Mina bekanta har Telia och har ofta problem men vi har haft väldigt få problem. Någon enstaka gång under den här tiden har det varit driftsstopp men åtgärdat väldigt snabbt. Vi är helnöjda. Vi betalar 199 kr mån plus 39 kr för ett säkerhetspaket. | |
| Neaa2 | 2010-12-28 21:55 | |
![]() | Jag hade Glocalnet där jag bodde innan och det var bara krångel och avbrott hela tiden!! Min mamma har också haft jättemycket problem med dem... Men det beror nog mycket på var man bor som sagt!! | |
| nina82 | 2010-12-29 12:24 | |
![]() | har oxo haft glocalnet innan, hade mycket problem och blev nerkopplad ofta. men som sagts tidigare, beror nog på var man bor | |
| Lillstölla | 2010-12-29 16:28 | |
![]() | Okej, tack så mycket för hjälpen allihop:) | |