Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 35 |
Mobilspel
| Pågående | 18 656 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vattendjur | 2010-12-31 19:15 | |
![]() | Hur kommer det sig... ...att ni är här på nyårsafton så här dags? Det finns säkert en tråd om detta från förra året, men jag hittade den inte. Är det en aning patetiskt att fira aftonen här...risk för att man ses som en som inte har nåt "normalt" umgänge vid sidan av nätet...? Själv är jag här för att jag är dunderförkyld och en mindre fara för allt vad umgängeskrets heter. | |
| Bitte - Administratör | 2010-12-31 19:17 | |
![]() | Maken jobbar till 21.30 och han jobbar även i morgon ,, så varför inte då vara här =) Sedan tycker jag att många aftnar är så överskattade ,, det är väl fredag idag och man ha det som en vanlig fredag med Bitte | |
| elak kanin - Ej medlem längre | 2010-12-31 19:17 | |
![]() | håller på att laga mat, medans det är i ugnen så tar jag en match. om en ungefär en halvtimme så har jag annat för mig. taskigt att kalla de som kanske inte har nåt för sig ikväll för patetiska. | |
| vattendjur | 2010-12-31 19:18 | |
![]() | Håller helt med dig, Bitte, på nåt sätt SKA man ha nåt inplanerat den här dagen annars änr man aningen suspekt... Har inget emot att vara här, men såg helst att jag slapp förkylningen! | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2010-12-31 19:19 | |
![]() | Är också förkyld. Patetisk kanske det är men då får väl folk tycka de då, kan vara ganska patetiskt att gå på fest och bli äckligt full också. =) Tråkigt dock om man vill vara på fest och tvingas vara hemma för att man inte har någon att festa med. | |
| elak kanin - Ej medlem längre | 2010-12-31 19:20 | |
![]() | tänk om man jobbar? sverige stannar inte för att det är nyårsafton(för övrigt en gravt överskattad helg). | |
| vattendjur | 2010-12-31 19:22 | |
![]() | Menade kanske inte att vara så nedsättande när jag skrev 'patetisk'... .. mer det jag skrev tidigare, att man BORDE ha nåt inplanerat den här dagen... | |
| elak kanin - Ej medlem längre | 2010-12-31 19:23 | |
![]() | varför BORDE man det? en vanlig dag som alla andra.. | |
| Gautama | 2010-12-31 19:23 | |
![]() | Jag tillbringar en del av aftonen här, största anledningen är att vårat värdfolk insjuknade i maginfluensa igår så det blev att tänka om. Sen är maten i ugnen som min kanin påpekade och då passar vi på att ta varsin match. | |
| shoppa | 2010-12-31 19:24 | |
![]() | Precis som elak kanin,jag lagar mat emellan!Förrätten avklarad,sen dags för varmrätt,så jag kopplar av här lite!Gott nytt år på er alla! | |
| Gautama | 2010-12-31 19:27 | |
![]() | Sen är det lite också att jag inte är en fjortis längre som får panik om inget är inplanerat. Jag trivs bra att ta det lugnt hemma med min älskling vilken dag på året som helst. | |
| shoppa | 2010-12-31 19:28 | |
![]() | Sant Gautama..samma känsla här! | |
| vattendjur | 2010-12-31 19:28 | |
![]() | Gott att höra att det är många som tycker som jag! :-) | |
| Cover Me | 2010-12-31 19:28 | |
![]() | Trerätters middag med ena sonen och hans tjej är avklarad - nu har de dragit på party. Sitter med gubben och glor på TV innan vi ska fara vidare till vänner och skåla in tolvslaget. Nyårsafton är amatörernas afton ;) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-12-31 19:40 | |
![]() | jag tycker att det duger alldeles utmärkt att "beta " nyårsafton,ungarna är utanför och smäller smällare tvn surrar på,är typ spymätt,så jag orkar inget annat | |
| TsoLammaM | 2010-12-31 19:42 | |
![]() | elak kanin: håller med dig - en vanlig dag som alla andra =) | |
| Mouche - Administratör | 2010-12-31 19:44 | |
![]() | Jag är förkyld så in i bomben men har just blivit förvarnad om att jag antingen reglar grindar, dörra och fönster eller blir invaderad av polare som bestämt sig för att muntra upp mig! Gissa om jag tänker regla allt som går att regla! Gott nytt år på er alla i alla fall =) Mouche | |
| ThirrePhirre | 2010-12-31 20:00 | |
![]() | Jag bojkottar nyårsafton i år. Börjar jobba klockan 8 i morgon och försöker intala mig att det här är en heeelt vanlig kväll....fast det smäller lite ovanligt mycket där ute :) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2010-12-31 20:10 | |
![]() | Och jag hamnade här av en händelse. Mätt och belåten- Ville bara försäkra mig om att alla mår bra? | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2010-12-31 20:19 | |
![]() | Så man ska fira alla (förbannade) högtider bara för att alla andra gör det? | |