Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 18 692 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ritvi | 2011-01-02 14:30 | |
![]() | Att komma över 2000 Har länge undrat om det finns nån magisk gräns, eller nåt annat märkligt för att kunna komma upp till 2000! Jag har ett antal gånger varit där men aldrig lyckats! Det tar stopp vid 1900-1999! Eller är det så att jag slappar och tappat koncentration? Har nån annan samma problem ...om man nu ska kalla det så! | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-01-02 15:05 | |
![]() | Ja, jag brukar ha problem med 4000. | |
| numsan | 2011-01-02 15:15 | |
![]() | Ibland är du bara FÖR dryg! =) Jag tror inte det finns någon magisk gräns vid 2000. Det är nog mer en mental spärr i så fall.. =) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-02 15:16 | |
![]() | *tänkte på hybris, men tror mer på numsans framställning* | |
| SecondChance | 2011-01-02 15:18 | |
![]() | Resurrection är inne på rätt spår, man är inte bättre än man är helt enkelt. Dock kan man träna upp sig :) | |
| Labyrint | 2011-01-02 16:26 | |
![]() | Provspela något annat innan, tex spindelharpan (medelnivå). Går det bra är du i form och får spela beta också, går det dåligt får du vänta till nästa dag och försöka igen. | |
| Mimikryp | 2011-02-09 00:50 | |
![]() | Det är bara att öva... Spela, spela, spela! :-) | |
| Guldplate | 2011-02-09 00:55 | |
![]() | Det är en mental spärr att komma över drömgränserna. Kanske för att man vill det så gärna att man omedvetet försöker så mycket att det låser sig. Själv kom jag över den gången jag spelade mot en kille som tagit sömntabletter strax före matchen och mest var ute efter att spela ett parti i väntan på att tabletterna skulle verka, vilket dom också gjorde! =) Han blev bara segare och segare och när jag tillslut vann så fick jag över 70p i ranking och gjorde ett sånt rejält hopp att jag hamna över 2000. =) | |
| Rödetott | 2011-02-09 01:21 | |
![]() | Jag tycker nog oxå att det många gånger går troll i spelandet, man kan ha X antal matcher som bara går finfint, och man får hyfsade bokstäver hela tiden - för att det sen (oftast när man närmar sig en drömgräns) ska börja tramsa till sig med bokstäverna, man får bara skräp och det spelar inte någon roll hur man byter så får man bara skräp... Fyra n och tre s, man byter bort några n och några s, och av en händelse så är det just n och s man får tillbaka uppblandat med ett z... | |