Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 18 757 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| MakeIllusion - Ej medlem längre | 2011-01-10 17:36 | |
![]() | Vad är det första som tilltalar dig? Vad är det första som tilltalar dig hos en person av motsatta könet? Vad ser du först? Vad är viktigt för dig för att kunna känna en attraktion? Kan bli ett rolig och spännande snack med många olikheter=) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-10 17:38 | |
![]() | Jag ser tre saker. Ögonen, munnen och händerna. Vet inte varför, men de tre får mig att se närmare på resten också. | |
| Chewbacca2 - Ej medlem längre | 2011-01-10 17:38 | |
![]() | kvinnan. ögonen. kemin..... | |
| Allahu akbar - Ej medlem längre | 2011-01-10 17:39 | |
![]() | Jag är nog rätt petig, längd, tänder, händer, kläder, utseende. | |
| MakeIllusion - Ej medlem längre | 2011-01-10 17:41 | |
![]() | Jag kan ju börja då...=) Charm, humor, kvicktänkt med en kombination av en snygg kropp och sexiga ögon. =) | |
| MakeIllusion - Ej medlem längre | 2011-01-10 17:42 | |
![]() | haha där ser man hur segt mitt IT är...det var många som hann före=))) | |
| nippertippan | 2011-01-10 17:43 | |
![]() | Jag ser på ögon, mun, och charm. Senare kommer händer, rumpa. Men personlighet och charm är viktigast och han får inte vara en idiot. | |
| Hedokatt | 2011-01-10 17:53 | |
![]() | Jag kollar inte på det motsatta könet på "det" sättet, men på kvinnor kollar jag på "glimten i ögat", charm, utstrålning, händer, tuttar. Sen kommer personligheten såklart i första hand (ärlighet, humor, intellekt), ett vackert skal med ingenting innanför är inte så attraktivt. | |
| anka_i_potta - Ej medlem längre | 2011-01-10 17:55 | |
![]() | Jag kan se om en brud är het på 50 meters håll. Fast ibland har det visat sig vara killar när de kommit närmare. Nä men seriöst så det allra första man ser ser man ju oftast långt innan man ens har presenterat sig. Kroppsformen. Jättar och dvärgar går ju bort rätt snabbt, hängfläsk är väl ingen direkt hit och inte skelettsmala brudar heller. Nu kan man ju tycka att jag är lite ytlig kanske men det är faktiskt ganska många kvar även om man plockar bort alla freaks. Kort sagt, är du bara normal så tilltalar du mig. För att jag ska känna attraktion krävs det lite mer men det kan jag inte utveckla här då det skulle ta mig halva natten av skrivande och jag ska upp och jobba imorgon. | |
| Dersu | 2011-01-10 18:02 | |
![]() | Svårt att säga, olika personer attraherar ju med olika saker. Måste vara ngn som är skärpt dock, alltid oattraktivt med korkade personer. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2011-01-10 18:05 | |
![]() | www.betapet.se/forum...=- 0#765712 | |
| lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2011-01-10 18:07 | |
![]() | Ögonen, munnen, "läser av" vibbarna och en behaglig röst är också en ganska avgörande faktor. - En snubbe med en stressad, vrång, bitter (megavärst) röst, eller en som mumlar, artikulerar dåligt osv går lättare bort. Rösten säger mer än man tror...Den kan också signalera uppriktighet - eller tvärtom, mm mm. | |
| numsan | 2011-01-10 18:09 | |
![]() | Jag har egentligen inget specifikt utseende som jag faller för. Snarare faller jag för en stil och en utstrålning. Kläder är nog relativt viktigt för mig när det kommer till ett första intryck. Och så faller jag inte så mycket för den pojkaktiga looken. Men charm och självkänsla är nog det som tilltalar mest tror jag. | |
| MakeIllusion - Ej medlem längre | 2011-01-10 18:21 | |
![]() | @lillsyrran_ Vad det är sant det du säger om rösten. Ett exempel, David Beckham. Det är ju inte en kille man tackar nej till precis men när han öppnar munnen...Den ljusa rösten är som en kalldusch för mig. =) | |
| Whiteface | 2011-01-10 18:25 | |
![]() | Blicken! Efter det hållningen, ögonen och rösten. Sen börjar jag titta hur killen ser ut och om han är charmig. Jag faller nog för glada söta pojkar och killar med sexig utstrålning. | |
| bitteb | 2011-01-10 18:26 | |
![]() | Personlighet,ögon, mun, händer! | |
| silverbjälke - Ej medlem längre | 2011-01-10 18:40 | |
![]() | undermedvetet först, formen - helheten. men sedan, blixtsnabbt skapar man en "intresse eller attraktionsskala" som helt uteslutande rangordnar honan efter aura, utstråling och "appeal" oförutsägbart vem som har den och inte. | |
| Lillstölla | 2011-01-10 18:43 | |
![]() | Ansikte, händer, längden och sen heltheten och utstrålningen. | |
| Dersu | 2011-01-10 18:43 | |
![]() | Håller med numsan om självkänsla. Alltid attraktivt med ngn som verkligen trivs med sig själv och är glad. Numsan: Har du tid att hänga här i forumet förresten, borde du inte sitta framför trummorna och öva? | |
| Bulimiker | 2011-01-10 18:44 | |
![]() | Vackra ögon och fint leende förtrollar mig ! Tindra och le tack ! | |