Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 64 |
Mobilspel
| Pågående | 18 757 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pocaloca | 2011-01-14 10:20 | |
![]() | Överraskningar Vad har vi överraskat dom vi älskar med? Jag har levt med min man i tjugoflera år nu....och han tjatade i alla år om att han gillar Santana så himla mycket... sagt och gjort....jag såg en annons om En spelning i globen! Tog ledigt åt han...sa bara att han skulle packa och sätta sig i bilen..=) höger....vänster....nej.. .stanna här så går jag in och frågar, sa jag...utanför Sheraton....hihihi så kom jag ut med nyckeln till rummet och sa: kom nu hjärtat, dom kör ner bilen åt oss....! så upp på rummet....romanspaket och allt...tog ett bad, drack vin och åt ost mitt på dagen...och plötsligt säger jag: nähä...nu ska vi vidare! då säger han: ååå...nej...måste vi åka tunnelbana och sånt.... japps svarade jag iskallt... ner till entrén....där stod ju taxin =)....satte oss i den...då sa jag : globen tack.... ååå....SOM han undrade!.....när vi väl var där, och han såg bilderna....började han gråta! =)) | |
| pion ekrot | 2011-01-14 10:25 | |
![]() | Åh jag ÄLSKAR sånt där! Well done! :) Inspirerande. En roskildefestivalbiljett i present till en vän är det jag spontant kommer att tänka på, men det var mest generöst och inte så jätteraffinerat. | |
| mrsH | 2011-01-14 10:25 | |
![]() | Men vad romantiskt och vackert gjort! Har han gjort liknande överraskningar till dig? | |
| Pocaloca | 2011-01-14 10:27 | |
![]() | ...mm...joo...inte dom sista åren kanske....men vi har haft det lite tufft och det kommer nog tillbaka! | |
| Pocaloca | 2011-01-14 10:53 | |
![]() | det finns ju överraskningar som inte kostar en massa pengar oxå...=) ehm....jooo...vi har mycket humor i vår familj....(om än sjuk sådan ibland!) fars dag en gång..... när han kom hem, låg det en utrullad toarulle i dörröppningen.....på pappret stod det: Rulla upp och follow me!...in i köket....ut från köket....ja, så i alla rum....sist till sovrummet, där jag hade gjort en stooor roset av toapappret runt mig....hahahahaha | |
| Pocaloca | 2011-01-14 10:53 | |
![]() | oj....rosett* | |
| Allahu akbar - Ej medlem längre | 2011-01-14 10:58 | |
![]() | :D sött | |
| Skugga | 2011-01-14 11:05 | |
![]() | Haha, Pocaloca, budgetvarianten av den här? www.coolstuff.se/Naughty_ Knot | |
| Pocaloca | 2011-01-14 11:06 | |
![]() | hahahaha....jahaja...jooo ....den är ju mycket snyggare.....ehm....inneh ållet oxå jue....hahahaha | |
| travmys | 2011-01-14 12:26 | |
![]() | Spontant och impulsivt! Så skall en slipsten dras. Oftast som såna händelser är mest givande och roliga, minne för livet! | |
| Pocaloca | 2011-01-14 12:28 | |
![]() | jaa, för tusan! Mycket av det bästa i livet ÄR ju gratis! =) | |