Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 18 757 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Blue Lagoon | 2011-01-14 17:20 | |
![]() | Minns du dina (ouppnåeliga) kärlekar från barn- och ungdom? =) Jag var så oerhört förälskad i dels Lisa, tjejen i parallellklassen (från 2an till 6an suktade jag), hon som aldrig såg mig hur mycket jag än försökte =( men också i Pat Benatar när jag kom upp i ålder. Ojojoj! Har ni några såna minnen? | |
| slånbär | 2011-01-14 17:41 | |
![]() | Nä-jag såg till att jag fick den jag ville ha helt enkelt. Var tonåring under sjuttitalet och återhållsamhet var väl inte direkt parollen den tiden. Jag hann med att utforska många som jag var intresserad av men inga olyckliga kärlekar snarare tvärtom. | |
| numsan | 2011-01-14 18:13 | |
![]() | Jag minns definitivt några stycken.. Men framförallt så tycker jag att man har några "what if"s.. Personer som man är helt övertygad om att om man hade mötts vid en annan tidpunkt under andra omständigheter så hade relationen kunnat utvecklas totalt annorlunda.. Det kan fascinera mig.. =) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-01-14 19:04 | |
![]() | nej, faktiskt inte. men någon what if har jag haft om jag tänker efter. | |
| numsan | 2011-01-14 19:06 | |
![]() | What ifs har jag fortfarande.. | |
| Lillstölla | 2011-01-14 19:07 | |
![]() | Ja, de där " what if´s" ja, fascinerande, störande eller roande, allt beroende på humör :P | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-01-14 19:07 | |
![]() | pågående what ifs är väl snarare intressen? | |
| Defrob | 2011-01-14 19:08 | |
![]() | Om OM inte fanns... jag har några kärlekar där bak... och en som jag träffat för några år sedan som kanske blivit något om vi setts innan det var för sent... | |
| numsan | 2011-01-14 19:11 | |
![]() | Nja, på sätt och vis är de väl det ramsay.. Fast för mig är det nog snarare karlar man har starka känslor för men det är liksom inte alls aktuellt att det skulle bli något seriöst av olika anledningar. Typ, han bor lååångt bort, han är gift, vi är på olika platser i livet, han ska flytta utomlands i jobb, vår relation har pågått alldeles för länge och vi vet för mycket om varandra innan det blivit något "på riktigt" och så vidare.. ¨För mig är intressena mer karlar som faktiskt är potentiella.. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-01-14 19:15 | |
![]() | intressen med komplikation? nej, jo jag förstår. | |
| Aurora Aurum | 2011-01-14 21:25 | |
![]() | jag hade också en kärlek i andra klass Göran hette han, och var dödskär i honom till jag bytte skola i 8an, han var den tuffaste och läckraste tyvärr körde han ihjäl sig 18 år gammal | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-14 21:46 | |
![]() | Jag har en Hjärter Kung, en sådan där what if, en som hade varit Mr Right om tid och plats varit rätt. Som det är nu kommer han alltid ha en speciell plats i mitt hjärta utan att jag för den skull vilja ha honom idag. | |
| Satyra | 2011-01-15 01:41 | |
![]() | Jag har faktiskt aldrig trånat/varit betuttad i någon jag inte fått, hur kaxigt det än må låta. ;-) Eller nja, skulle vara Luke Macahan i så fall, fast jag tyckte bara han var väldigt fin (men rätt gammal, haha) när jag var väldigt ung. Ville inte "ha" honom, så att säga. :-) | |
| SkySpy_ | 2011-01-15 01:44 | |
![]() | Jag var väldigt kär i hanele tjejen i 4`an när jag gick i 3`an.. Fick en puss på kinden när vi hade disco på svarta madam. Sen rann det ut i sanden, vågade inte göra något:) | |
| jaapconrad_ - Ej medlem längre | 2011-01-15 02:06 | |
![]() | Först Sylvia Plath i en vilsen tonårsperiod på nittiotalet, sedan Sylvia Plath i en vilsen betapetperiod på 2000-talet. | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2011-01-15 11:38 | |
![]() | Lucy Ewing i Dallas............. | |
| Succulent - Ej medlem längre | 2011-01-15 11:52 | |
![]() | jag var dådligt förälskad i en tjej i skolan som var med en äldre kille. Nu efter 30 år träffade jag henne på stan och jag är oerhört tacksam att det inte blev vi, phu | |
| Succulent - Ej medlem längre | 2011-01-15 11:53 | |
![]() | oj, dödligt ska det va´ | |
| SecondChance | 2011-01-15 12:06 | |
![]() | Haha, att jag gör..! Östman, Keepen, Marcus, Rulla... Mycket hjärtklappning och skakad champagne i magen i "början av- och mellantonåren". Åsså Paul Stanley och Bruce Springsteen förstås :) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-01-15 17:40 | |
![]() | nä, så rart regression! | |