Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 18 692 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Fröken Jag | 2011-01-21 11:46 | |
![]() | När skrattade du åt dig själv senast? Att skratta åt sig själv eller att berätta för andra om sina fadäser kan ibland kräva en del självdistans. Så det är det vi kan ge prov på här.. Jag skrattade åt mig själv senast för ett par kvällar sen när jag stod och borstade tänderna.. Kände mig lite stressad för min lilla dotter började så sakta gny lite och då kan man vara säker på att det snart kommer ett gallskrik. (maten ska komma FORT!) Såå.. Jag borstar å borstar å poff! så slinter jag med tandborsten. Den åker upp över näsan och lämnar ett tjockt spår av tandkräm efter sig för att avsluta färden mitt i ögat. Där står jag och tittar på mig själv i spegeln.. Tandkrämsspår från munnen upp till näsan, ett litet mellanrum och sen möts man av ett öga som inte kan se för där har en tandborste attackerat. Då skrattade jag åt mig själv.. När och varför skrattade ni åt er själva? | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-01-21 11:47 | |
![]() | Borstade du läppen? | |
| apajävel | 2011-01-21 11:51 | |
![]() | Jag skrattade precis åt mig själv. Jag var ute med hundarna och skulle ta mig ner för en brant nerisad trappa. Högg tag i räcket för att inte ramla och kommer på ungefär halvvägs att jag antagligen ser ut som en 80-åring. Bara för att i samma ögonblick tappa fotfästet och glida okontrollerat cirka en meter. Mitt patetiska tantskri och min hela uppenbarelse fick mig att skratta gott åt mig själv ^^ Vintern gör oss alla till gamlingar ;) | |
| CroCop86 | 2011-01-21 11:51 | |
![]() | Haha, härligt! Det var faktiskt senast igår, på jobb. Jag försöker alltid ha bra hållning när jag går bland folk och har uniform, så även igår. Men jag hade visst glömt att knyta den enda kängan, så när jag gick där bland en massa passagerare så trampar jag såklart på skosnöret och snubblar. Ramlade inte, men försökte väl hålla balansen... Då kom ju massa tankar om att massa människor hade sett mig och jag började skratta. Kan tänka mig att det såg ännu bättre ut. | |
| CroCop86 | 2011-01-21 11:52 | |
![]() | Fint formulerat såg jag nu. :) | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-01-21 12:00 | |
![]() | Jag skrattar åt mig själv (och andra) varje dag. Kan man inte skämta om sig själv är man död. | |
| fiolemelie | 2011-01-21 13:13 | |
![]() | skrattade åt mig själv när jag kastade handduken i toalettstolen istället för i tvättkorgen. haha! ibland blir det fel i hjärnan... :P | |
| lenty - Ej medlem längre | 2011-01-21 13:38 | |
![]() | när jag slant på en isig isfläck | |
| spider_f | 2011-01-21 13:56 | |
![]() | var isfläcken isig verkligen? | |
| lenty - Ej medlem längre | 2011-01-21 14:03 | |
![]() | japp :-) | |
| Cat Rax - Ej medlem längre | 2011-01-21 14:23 | |
![]() | Härom veckan skulle jag kliva upp på min häst, det var skare på snön, skaren bar mig, men inte hästen - han sjönk ner ca en halvmeter i snön. Hans rygg gick ungefär till höften på mig. Jag stoppar foten i stigbygeln, svingar mig snygg och elegant upp... och... landar på ryggen - på min rygg - i snön - på andra sidan hästen - och till råge på allt så ger jag mig f*n på att jag såg hästskrället stå där och flina också ;) | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2011-01-24 01:02 | |
![]() | Varje dag, åt min egen kvickhet och underbara personlighet.. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-01-24 10:02 | |
![]() | nyss när jag sandat ute med kattsand och fått vit beläggning på klinkersen i hallen,så sjukt dumt av mig att inte räknat ut det innan | |
| Mimikryp | 2011-02-08 23:20 | |
![]() | Det kommer jag faktiskt inte ihåg. :-( Men ska jag gissa så var det säkert något jag sa i bilen när vi åkte till Falun (och tillbaka) i lördags. | |
| caughtbock | 2011-02-08 23:23 | |
![]() | Jag skrattade åt mig själv för ett par timmar sedan när jag gjorde ett underliv av gul lera. :) | |
| Dersu | 2011-02-09 07:44 | |
![]() | Minns inte när det var senast men minns när jag skrattade som mest. Stod i köket på jobbet för ungefär ett år sedan och klagade tillsammans med en kollega över att folk aldrig diskade efter sig. Samtidigt som jag skröt om att jag minsann alltid diskade stoppade jag nöjd tillbaka mina egna odiskade grejer i diskstället. Klickade efter en liten stund. Fick dagens dos av självinsikt och skrattade som fan. | |
| Bettanse | 2011-02-09 09:36 | |
![]() | När jag tänkte på den gången som jag ställde mig på en upp-o-nedvänd plastkorg i affären för att nå högst upp och jag brakade genom den o inte kom loss, så personalen fick klippa loss mig sittandes på golvet. Mycket genant men personalen hade det nog roligt på kafferasten åt mig. | |
| JimBob976 | 2011-02-09 09:48 | |
![]() | Varje morgon när ja kollar mig i spegeln : ) | |
| Lottan_L | 2011-02-09 10:32 | |
![]() | När man arbetar med människor händer det allt som oftast att man får skratta åt sig själv, tycker jag..!! Allra mest skrattade jag (och alla i min närhet) för några år sedan då jag hade slagit ut en framtand, som tog vääääldigt lång tid att få fixat. Jag läspade väldigt + att "substitutet" aldrig blev sittande kvar... | |