Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 18 755 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ordfröken | 2011-01-29 23:10 | |
![]() | HTC-telefoner. Erfarenheter? Funderar på att köpa en HTC Wildfire eller en HTC Legend. Har dock aldrig haft någon HTC-mobil så jag undrar vad ni som har någon tycker om dessa? Tack på förhand. =) | |
| suzylucy | 2011-01-29 23:11 | |
![]() | Har en HTC desire HD, är mycket nöjd. Känner en som har en Wildfire och även hon är mycket nöjd. Finns väl egentligen inte så mycket att klaga på, Android är ett lättförståligt OS också. | |
| ordfröken | 2011-01-29 23:13 | |
![]() | Funderar på Wildfire eller Legend just för att de är lite mindre än Desire. Är touchen lätt att greja med? Har aldrig haft en touchtelefon nämligen... Sen hörde jag a nån att mobilen kunde sätta på sig/stänga av sig i väskan typ. Och att samtalen bröts ibland när man kom i när med kinden eller så. Erfarenheter av detta? | |
| ordfröken | 2011-01-29 23:17 | |
![]() | Hur är menyerna på HTC? Har en Samsung sen tidigare o innan dess en Nokia. Liknar HTC nån av dessa tro? | |
| slånbär | 2011-01-29 23:35 | |
![]() | Legend är något mindre än dom andra och ligger grymt bra i handen. Den är helgjuten i ett stycke så den känns liksom väldigt solid. Min artonåring har en och han är bara så grymt nöjd med den. Krånglar inte och har en massa roliga appar att ladda ner. | |
| suzylucy | 2011-01-29 23:37 | |
![]() | Touchen är enkel som fan. Många verkar dock nästan slå på sina, men det räcker att precis nudda. Inget hårt anslag alltså! | |
| Annsann67 | 2011-01-29 23:42 | |
![]() | Har en Wildfire, är nöjd som tusan!!! Ingen erfarenhet av att en stänger av sig eller att samtalen bryts. Touchen är lätt att lära sig, jag blev så van vid min att jag försökte använde skärmen på kameran som touchskärm.. =) | |
| Loozer | 2011-01-30 01:09 | |
![]() | kolla på samsung galaxy s, den kan nog gå att få för ok pris | |
| MalanMos | 2011-01-30 01:23 | |
![]() | Jag har en HTC HD Mini - bästa telefonen jag någonsin haft! En dam (läs kärringjävel) skyndade sig (läs armbågade sig fram i 380) för att komma av spårvagnen först så mobilen flög med en rejäl duns in i en järnstång och glaset spräcktes. Bytte dock ut skärmen och efter det har den funkat helt okej under omständigheterna. Vilken som helst av alla de andra jag haft hade aldrig gått reparera! När jag ska byta kommer jag definitivt köpa en HTC! Rekommenderar den varmt! /Malin | |
| ordfröken | 2011-01-30 09:25 | |
![]() | Tack för alla svar! =) Har även kollat på Samsungtelefoner men de känns tyvärr lite plastiga tycker jag. (Har en Samsung nu som varit kanon men som börjar bli sliten.) Gärna mer erfarenheter tack =) =) | |
| anka_i_potta - Ej medlem längre | 2011-01-30 11:19 | |
![]() | Har en HTC Desire och själva telefonen är inget alls att klaga på, men jag börjar misstänka att Iphone's app-store egentligen är det bättre alternativet framför Android market place. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-01-30 11:53 | |
![]() | min dotter har en sådan telefon och hon är nöjd | |
| ordfröken | 2011-01-30 17:51 | |
![]() | Tack :) Nån mer som tycker nåt om dessa mobiler tro? ;) | |
| Nealot | 2011-01-30 18:00 | |
![]() | Jag har en HTC-desire. Va inne på att köpa en wildfire innan pga att den är mindre men den är tydligen inte ens hälften så bra. Jag är jätte nöjd med min, tuch är lätt att komma in i efter ett tag :) | |
| Loozer | 2011-01-30 18:32 | |
![]() | en liten film som visar touchskärmen på samsung galaxy s och en htc desire (ej desire hd), men desire är bättre än legend och wildfire och domdär = galaxyn e stark www.youtube.com/watc...Vl sRCMltDg ----------- en film som visar på grafikprestandan mellan desire (ej desire hd nu heller) och galaxy s www.youtube.com/watc...pP 5QljEqow | |
| slånbär | 2011-01-30 18:44 | |
![]() | Jag skulle lätt välja en legend före alla andra., särskilt om man vill ha en telefon som är och känns solid och inte är för stor heller. | |
| ordfröken | 2011-01-30 23:21 | |
![]() | Tack för synpunkter o filmer! Ös gärna på med fler kommentarer tack =) =) | |
| yrlis | 2011-01-31 18:16 | |
![]() | Jag har en legend, min dotter en wildfire och mannen en hero. Vi har kört HTC i flera år nu och alltid varit grymt nöjda. Vår andra dotter har kört samsung, men den är plastigare och har klart sämre hållbarhet. Kör på bara, tror inte du kommer ångra dig | |