Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 18 755 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lolacola | 2011-02-02 19:27 | |
![]() | Tycker inte självmordet är hemskt En tjej jag vet vem de är väl tog livet av sig. De är ett jävla tjaffs nu på FB mm. Visst de är tragiskt att någon tar sitt liv o så men hemskt... nej de tycker jag inte. Tycker de är fegt. Många mår så jävla mycket sämre än folk som tar livet av sig och att våga be om hjälp o kämpa de är sånt jag beundrar. Hemskt är de däremot för de som älskade henne. Nu har hon ju fått som hon vill. Dog på en gång gjorde hon också. När jag var liten tog 2 i familjen också sitt liv och jag kommer ihåg redan då att jag tyckte det var fegt. jag blev liksom mer irriterad än ledsen. Hemskt när folk dör pga av sjukdomare eller olyckor men fegisar som tar livet av sig känner ja tyvärr ingen empati för. Vad har ni för åsikter om människor som tar sitt liv? | |
| teamgrens | 2011-02-02 19:43 | |
![]() | Jag tycker det är hemskt att en person känner att det är den enda utvägen. | |
| Ulice - Spelvärd/Forumvärd | 2011-02-02 19:44 | |
![]() | Det här har diskuterats ganska mycket i en tråd som finns under Seriöst. Fortsätt gärna där. www.betapet.se/forum...ad id=24052 | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.