Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 18 755 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| fililuren | 2011-02-03 21:46 | |
![]() | Billiga heminredningstips Vet ej om det finnas någon tråd som liknar denna så jag ska inte yttra mig om det. Jag startade den här för att jag tycker det är roligt med heminredning och ännu roligare när det är billigt =) Så delge er med era tips på hur man kan piffa upp hemmet lite extra mycket =D En sak som jag gjorde var att jag köpte ett papper med tejp på ena sidan och något fint motiv på den andra, klippte ut dom i bitar/bokstäver och satte dom på bland annat kakelplattorna i köket och i duschen. Blev en otrolig skillnad men kostade nästan ingenting. | |
| Miss_jk | 2011-02-03 22:08 | |
![]() | Jag har köpt målarfärg och sprayfärg som jag använder till det mesta. Min gamla säng i ek vart betydligt finare när jag målade den vit. Gamla ljusstakar i alla dess färger och träslag har jag sprayat vita. En spegel med ek-ram målade jag svart (ramen alltså). En annan spegelram sprayade jag i guld. Loppis-fynda och måla/spraya om! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-02-03 22:09 | |
![]() | Undvik alla tips från barfotaernst så slipper ni onödigt prål. | |
| Miss_jk | 2011-02-03 22:15 | |
![]() | "Onödigt prål" finns inte. More is more. | |
| apbur | 2011-02-03 22:23 | |
![]() | Tapetbitar går att göra mycket fint med. Måla och tapetsera möbler. Gärna grejer du hittat på loppis. Gör tavlor av en fint mönstrad tapet. Gamla stolar brukar vara lätta att klä om sittdynan på. Stolar är dessutom snyggt och man kan ha dem överallt där det ser lite tomt ut. Här kan man hitta snygga tapetprover som man kan beställa hem: www.maleributiken.se...js p?m1Id=1 | |
| fililuren | 2011-02-03 22:27 | |
![]() | Måste bara påpeka att detta är den första tråden jag "skapat" och den kanske hamnade under lite fel kategori =/ Ber om ursäkt över det. | |
| Gitarrmagnus | 2011-02-03 22:30 | |
![]() | Ernst är onödig och överflödig på tvn. Har man gamla vinylskivor kan man sätta upp omslagen som tavlor. | |
| Mouche - Administratör | 2011-02-03 22:32 | |
![]() | Jag flyttar tråden till Snack fililuren. Mouche | |
| Snoosy | 2011-02-03 22:34 | |
![]() | Att bygga in hyllor i väggen brukar bli snyggt och ett bra sätt att utnyttja maximalt av ens hem :) | |
| Miss_jk | 2011-02-03 22:39 | |
![]() | Här finns en till tråd om pyssel- och inredningstips: www.betapet.se/forum...am p;page=0 | |
| Tess 08 | 2011-02-03 22:42 | |
![]() | www.betapet.se/forum...-0 #1483540 och en till :) som kanske mer handlar om var man kan köpa grejer.... | |
| STHLMStadion | 2011-02-03 22:47 | |
![]() | Nytt soffbord ? dornob.com/strange-s...d- objects/ Eller varför inte nya köksstolar, fast du har svårt att bestämma kulör.. dornob.com/cut-paste...fu rniture/ Ernst Limited Edition 2011 kanske vore nått ? dornob.com/real-rust...tu re-sets/ | |
| apbur | 2011-02-03 22:47 | |
![]() | Bygga in hyllor i väggen? Vad ska det vara för vägg och känns inte det som ett jätteprojekt? | |
| niala22 | 2011-02-03 23:29 | |
![]() | lol vinylskivorna kan man göra töntiga skålar av man ångar dem i kokande vatten kanske nån som gillar? ekonomi iitala | |
| niala22 | 2011-02-03 23:30 | |
![]() | www.google.se/images...mp ;bih=650 | |
| le-lou | 2011-02-03 23:34 | |
![]() | köp ett par pinnar på ett byggvaurhus, smala + ett snygg tyg. sy fast pinnarna på varsin ände och sätt upp på väggen. Bra för att täcka stora tomma ytor. Ett annat tips är att göra egen sänggavel - köp spånskiva på byggvaruhus + skär ut en bit tunn madrass el formad stoppning. Klä med tyg och ställ mot väggen innan du skjuter dit sängen. Skitenkelt, billigt och lätt att byta tyg när du känner för det. | |
| blue_moon | 2011-02-03 23:34 | |
![]() | Hellre då bygga bokhyllor från golv till tak och fylla dem med pärmar, böcker, prydnadssaker, spel, hobbymateriel och allsköns bra-att-ha-grejor. | |
| mrperfect | 2011-02-03 23:37 | |
![]() | kolla in facebook sidor , där finns folk som ger bort prylar, eller byter | |
| niala22 | 2011-02-03 23:41 | |
![]() | Ja! Jag har fått halva mitt hem på detta vis + datorhögtalare, grymma! och bra tips le-lou | |
| Kirgizistan | 2011-02-03 23:42 | |
![]() | Fula elskåp är ingen fröjd för ögat, för att slippa titta på det grå fanskapet kan du ta och en skokartong (t.ex.), ev. måla den i valfri färg och täcka över elskåpet med den. Tada! Inget elskåp så långt ögat kan nå och en konstig hylla på köpet. Tvekar inte på att det finns fler saker du kan göra med kartongen för att göra den mer funktionell när den väl sitter där den ska, men jag vill självklart lämna plats åt din egna kreativitet. | |