Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 18 549 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| 1stclassriot | 2011-02-04 18:34 | |
![]() | Melodifestivalen 2011 Har just lyssnat igenom låtarna till Melodifestivalen del 1 och jag måste säga att jag skiter nog i att kolla i år, för är alla låtar som de i första deltävlingen då är det ju fan pinsamt! Jättekasst verkligen! Länk: svtplay.se/t/102943/...fe stivalen | |
| hallonblåbär | 2011-02-04 18:36 | |
![]() | Melodifestivalen dog för min och många andras del när det indelat i alla dessa förbannade deltävlingar.... | |
| Ålandspojken - Ej medlem längre | 2011-02-04 18:38 | |
![]() | Den hör otvivelaktigt lördagskvällen i februari till! Och jag kan berätta redan nu att Jenny Silver med sin Abba-inspirerade schlager går direkt till Globen! | |
| 1stclassriot | 2011-02-04 18:41 | |
![]() | Om nu verkligen Björkman valt ut alla låtar själv då bör han bannlysas från skiten, fy fan | |
| Maja G | 2011-02-04 18:43 | |
![]() | Hoppas vår egen Daniel går till final och vinner hela klabbet:) | |
| Cissi81 | 2011-02-04 18:45 | |
![]() | Blir fruktansvärt långdraget med alla dessa deltävlningar tycker jag och de flesta låtarna känns bara som utfyllnad för att få ihop tillräckligt många bidrag. Bättre när det var en tävling, då kunde de ju iaf hålla nån form av klass. Men som det är nu så drar det väl in enorma summor på alla som ringer och röstar så det lär väl bara bli värre... | |
| elak kanin - Ej medlem längre | 2011-02-04 19:08 | |
![]() | Hoppas alla blir utröstade redan första deltävlingen så vi slipper en vår med avdankade idoldeltagare. | |
| eeistan | 2011-02-04 19:26 | |
![]() | undrar vad skiten kostar för svt med tanke på vad artisterna får ut? | |
| SecondChance | 2011-02-04 19:26 | |
![]() | Gillar både att kolla och reta mig på melodifestivalen :p Tror på Dilba (okej) och Danny (hyfsad) men nej, inga höjdare i första... | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-02-04 19:27 | |
![]() | Den första deltävlingen leker Danny ehm. Gillade hon singer songwriter-bruttan Pernilla Andersson också. | |
| eeistan | 2011-02-04 19:28 | |
![]() | Hade dom skippat skiten och kört en final direkt så hade vinterstudion fått fortsätta med skidskytte etc | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-02-04 19:28 | |
![]() | När skrev du senast ett positivt inlägg eeistan? | |
| eeistan | 2011-02-04 19:31 | |
![]() | typ ett år sedan;/) | |
| eeistan | 2011-02-04 19:32 | |
![]() | men visst numera gäller en schysst attityd, sorry glömde bort att vi lever i alliansens svedala och att sista spiken i folkhemmet är inslagen! | |
| le-lou | 2011-02-04 19:42 | |
![]() | hjälp. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-02-04 20:30 | |
![]() | jag tycker att det käns som det är mellodifestival varje vecka nu förtiden,melodifestivalen har förlorat sin"charm"för var det två gånger nu är det lite för mycket,min kusin skrev Olas låt förra året,men Melodifestivalen käns så utnött dom har trasat sönder den med alla deltävlingar omöjligt att hålla reda på | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-02-04 21:13 | |
![]() | Klart det suger när bara Sveriges alla c-ö artister får ställa upp år efter år efter år efter år.......Hört talas om lite nytt kött? Björkman klamrar sig också fast som en jättefästing. | |
| La bruja | 2011-02-04 22:44 | |
![]() | gräddnis-"vår egen Daniel". Vadå? vems och vem fan är Daniel? Ja det förstås är alla låtarna lika dåliga som dom som var med i det klippet då kan ju vilken skit som helst vinna. Jesus- så fruktansvärt pinsamt dåligt. Så många bra artister vi har här i landet och så kommer dom dragandes med sån skit . Den där Björkman skulle ju skickas ner till Kairo eller nåt där han kunde göra åtminstone nån nytta som böneutropare eller nåt annat. | |
| Snoosy | 2011-02-05 11:23 | |
![]() | Dilbas låt är riktigt bra. Lite house behövs i melodifestivalen. ;) Mer av det tack!! Swingfly får ju en direkt att tänka på teddybears ;) Helt okej låt, men bättre i sällskap med dom. jennys låt är för mycket shlager. Hon vet verkligen inte vilket ben hon ska stå på när det gäller musik. Från dansband till electrobaserad musik sen tillbaka till träsket igen. Kommer säkert fånga mångas hjärtan med denna låt, men inte min. För trallvänligt! 4e låten. Ingen kommentar. Mellanspel :) Le kid. Kul scenshow. Men inte min cup of tea. trallvänligt. Passar i radion. Tilltalar säkert många med tiden. Rasmus Viberg, faktiskt ganska bra låt. Det enda som är trist är att den influerats av dragspelseran som är just nu. Pernilla Andersson, bra och gullig klassisk låt i stil med Lars Winnerbäck :) Danny, dansvädlig pojkbandslåt igen. Tilltalar många. Ja :) Not me då. | |
| Megaherz | 2011-02-05 12:05 | |
![]() | Här i det tyska landet är uttagningen också igång. Vi har dock bara möjligheten att välja vilken låt Lena (förra årets vinnare) ska sjunga. Är så trött på henne | |