Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 29 |
Mobilspel
| Pågående | 18 621 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Finkherre - Ej medlem längre | 2011-02-20 16:27 | |
![]() | Melodifestivalen och LInköpings fotbollsdamer I går var det ju Melodifestival i Linköping. Alldeles i slutet av programmet sade programledaren att det i Linköping inte ens finns något bra fotbollslag utan för att få se bra fotboll måste man åka till Norrköping. 2009 vann Linköpings FC damallsvenskan i fotboll. Förra säsongen kom laget trea. Vad säger ni om det uttalandet? Är det ett "roligt skämt" eller visar det på okunskap och nedvärderande av damfotbollen? Tror ni att programledaren skulle kunna säga i till exempel Karlstad att "Här finns inte ens ett bra hockeylag utan Karlstadborna måste åka till Jönköping (HV71) för att få se det"? Och om det sagts tror jag det skulle fått mer reaktioner än vad som gäller med Linköping och deras fotbollsdamer. Jag tror att om det sagts om hockeyn i Karlstad så hade det på ett mer uppenbart sätt framstått om det var ett skämt. Så jag tror tyvärr inte att det som sades i Linköping var ett skämt. I stället tycker jag det var dåligt. | |
| wertigo | 2011-02-20 16:31 | |
![]() | Det är så enkelt att svara på det. Du har ju redan skrivit svaret. Alldeles i slutet av programmet sade programledaren att det i Linköping inte ens finns något bra fotbollslag utan för att få se bra fotboll måste man åka till Norrköping. Så är det damfotboll kommer till o med efter knatteserien. Det är bara vid större evenemang som det ska hypas kring damer som sparkar en boll framför sig | |
| Eken_70 | 2011-02-20 21:47 | |
![]() | Ja, ge honom sparken direkt... Det ska man ju ha om man säger korkade saker offentligt. Såg att nån anmält det till granskningsnämnden, suck... Snart kommer ingen våga säga någonting offentligt för det finns alltid nån som man kan trampa på en öm tå. Slappna av lite och ta inte allt så fruktansvärt allvarligt! | |