Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 572 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mchulken | 2011-03-06 17:43 | |
![]() | Coaching Jag går en coachingutbildning och behöver få ihop ett visst antal timmar med klient för att kunna gå vidare i min utbildning. Är det någon här som är intresserad av någon sorts förändring i sitt liv eller vill nå ett mål som de har svårt för. Varför inte låta mig prova på mina nyvunna coachingkunskaper på er. Det är helt gratis för dig som klient, så vad har ni att förlora? Är ni intresserade så skriv här eller maila mig på robin.mansson@willys.se | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-03-06 18:00 | |
![]() | Coachning inom...? | |
| Gautama | 2011-03-06 18:03 | |
![]() | Coachning inom finns inget som heter Hoodman. Man coachar individer för att stärka sig själv och våga ta steget till det som de vill. | |
| Nenne82 | 2011-03-06 18:41 | |
![]() | Jag vill gärna bli coachad! Jag mailar dig under veckan! :D | |
| ANDERStG | 2011-03-06 18:46 | |
![]() | Frågan är "Coaching genom...?". Vilken up'n'coming teori baserar det sig på? | |
| Mchulken | 2011-03-06 19:36 | |
![]() | Precis som Gautama säger så behöver man inte begränsa sig i coachingen. Vill du nå ett mål eller en förändring kan jag coacha dig inom det. Det finns coacher som inriktar sig på olika områden men en bra coach kan coacha personer inom ett ämne där han själv är helt okunnig! | |
| Gautama | 2011-03-06 19:41 | |
![]() | Coaching betyder "hjälp till självhjälp" sen så kan det givetvis finnas de som coachar inom vissa områden men grunden att bli en coach utgår aldrig från vissa yrken utan är inriktat på individens utveckling. | |
| Hagwall | 2011-03-06 21:16 | |
![]() | Finns det någon risk med att vara testperson? | |
| Mchulken | 2011-03-06 22:29 | |
![]() | Den enda risk som jag kan se det är att det inte blir någon förändring och du känner att du har slösat bort din tid. Men då kan man ju se det som så att du ändå har hjälpt mig att gå vidare i min utbildning ;) | |
| Mchulken | 2011-03-08 19:16 | |
![]() | Vad säger du Nenne? Fortfarande intresserad? Är det någon som tror att de har en kompis som är intresserad är det givetvis bara till att ge dem min mailadress! Gratis är gott! | |