Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 42 |
Mobilspel
| Pågående | 18 632 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Terrass | 2011-03-14 09:02 | |
![]() | Hur het är personen under? Det ska röstas hit och dit och alla ska värderas kors och tvärs. Det blir så cyniskt och förutsägbart. Därför startar nu tråden "Hur het är personen under?". Där kommer omdömet först och sen lägger man in sig själv där man tycker att det passar. Eftersom det är en lek, är det inte på riktigt (för er som tar skriftlig info om sig själv på blodigt allvar). Ordet het får tolkas hur som helst. Nu kör vi. Personen under är en jäkel på att köra skoter. Riktig fjälltomte, alltid med en pava hemkört i bakfickan och en snus trillandes nerför munnen. Ett riktigt kap alltså. | |
| marcus_aberg - Ej medlem längre | 2011-03-14 09:14 | |
![]() | haha den här tråden gillar jag skarpt! fördomsfullt inte det minsta, felmarginalen är hög, oooh ja! stämmer inte det minsta på mig. Personen under är en riktig ballerina, drömmer om att uppträdda tillsammans med cirque de soleil och har vaga föraningar om framtiden! Går emot alla normer och står för precis det han/hon vill! | |
| Jojo - Spelvärd | 2011-03-14 09:18 | |
![]() | Jag önskar att det var jag. Iallafall lite av det. :-) Personen under är grym på matlagning men har lite svårt med koordinationen så dansen får vänta tills efter ett par glas. | |
| vinter | 2011-03-14 09:27 | |
![]() | Grym på matlagning - check! Brist på koordination - check! Men nykterist som jag är så dansar jag rätt hårt på utan procent-vätskor i kroppen. Personen under är en riktig skogsmulle à la natural style. Upp och ner för fjäll och kullar, bo i bivack, jaga med egengjorda träpåkar och låta kroppshåret vara det som värmer under vintern. Detär minsann grejer det! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-14 09:37 | |
![]() | nja,personen under mig är fantastisk människa,med mycket empati,som är positiv till livet,älskar blommor och konst | |
| Kristallklar | 2011-03-14 09:42 | |
![]() | Positiv och älskar blommor stämmer väl si så där in på mig. Men jag vet att personen under är en riktig snygging som jag inte skulle säga nej till. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-14 10:35 | |
![]() | Jag är smickrad Kristallklar, men tyvärr leker jag inte med samkönade på det viset. ;) Personen under mig är snabbtänkt, humoristisk och en jäkel på att laga mat! | |
| Måns_E | 2011-03-14 11:01 | |
![]() | Jo det stämmer ju alldeles utmärkt det. Personen under mig är mörkrädd, fantasifull och lite verklighetsfrånvänd. | |
| nettan23 | 2011-03-14 11:09 | |
![]() | Mörkrädd, fantasifull japp, verklighetsfrånvänd, who knows ;) Personen under gillar practical jokes, så länge h*n inte själv utsätts för det. Låter ingen annan få chansen när det e dags för karaoke, utan sjunger med i ALLA låtar och favoritmaten är ugnsstekt falukorv med mos. | |
| gnill | 2011-03-14 11:09 | |
![]() | 1 av 3 stämmer, måns. det får duga. Personen under mig är temperamentsfull, charmig och älskar hundar. | |
| Knickedick83 | 2011-03-14 11:23 | |
![]() | japp, de e jag. personen under är min bästa kompis. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-03-14 12:50 | |
![]() | Åh, tack! =) Personen under har precis börjat på sitt nya jobb och är redan efter fem timmar övertygad om att chefen är en alien och undrar hur hon/han ska överleva veckan. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-14 12:59 | |
![]() | Null - nästan så att jag är ledsen att jag kommer efter dig. Hade varit intressant att veta vart den personen jobbar. ;P Alltså, nej, det stämmer inte alls. :) Personen under mig är så pass omsvärmad av det andra könet att h*n oftast väljer att ha hemmafester för att slippa efterhängsna beundrare som sabbar hela kvällen. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-14 12:59 | |
![]() | *jag VISSTE väl att jag borde ha stött på Måns på träffen* | |
| Terrass | 2011-03-14 22:11 | |
![]() | Hm. Där tog det liksom stopp. Men jag låtsas som ingenting och snor åt mig. Visst är det så. Efterhängsna besökare drunknar jag i. Hu. Personen under mig har en förkärlek för didgeridoo-spelande och oändliga diskussioner om absolut ingenting. En kvasiintellektuell jäkel som bara gillar sin egen röst. Men - gärna räddar sniglar från att bli överkörda och bär myrstackare över kanter. | |
| lhadnesi | 2011-03-14 22:16 | |
![]() | Personen under finns inte, där har jag en gammal källare o där skulle nog inte ens ens skogsmulle trivas. Men i våningen ovanför bor en trevlig man | |
| Fattaringet | 2011-03-14 22:17 | |
![]() | Jag skulle säga en tvåa. Mest för mitt halvkassa humör och dina taskiga gener. | |
| Fattaringet | 2011-03-14 22:18 | |
![]() | Tack. | |
| pemelie | 2011-03-14 22:19 | |
![]() | Haha nja inte riktigt sant Personen under mig tycker om att kolla på Big Brother på kvällarna men skulle aldrig avslöja det för någon. H*n drömmer om att jobba utomlands och att överleva alla världens sjukdomar. | |
| marcus_aberg - Ej medlem längre | 2011-03-16 20:56 | |
![]() | nja inte det minsta faktiskt, lite anti big brother.. personen under mig är en gladlynt person som gärna gör en egen visselpipa av bambu och spelar på smågatorna i några byhålor för att tjäna sitt levebröd! alltid med ett leende på läpparna! | |