Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 18 544 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| henrik_l | 2011-03-17 14:33 | |
![]() | Telias utmärkta service ang e-post Min vanliga e-post gick tyvärr förlorad så jag var tvugen regga ett konto på min telia. Vilket givetvis inte funkar. Jag har skaffat kontot, skrivit in uppgifterna i outlook som vanligt. Det funkar inte. Webmailen fungerar. Så jag ringer supporten, och då ska dom ha betalt för att hjälpa mig. Man kan endast få gratis support ang webmailen. Är dom roliga? | |
| henrik_l | 2011-03-17 14:36 | |
![]() | Glöm att jag sa nåt, jag ändrade porten till 26 istället för 25 som är standard. Undrar hur mkt dom skulle haft betalt för att säga det. *suck* | |
| shoppa | 2011-03-17 14:47 | |
![]() | Telia suger!Har råkat ut för liknande problem!Tur att man har duktiga vänner brukar jag säga... | |
| henrik_l | 2011-03-17 15:02 | |
![]() | nu har dessutom skiten slutat funka IGEN! förbannade felia! ALDRIG att jag låter dom ta betalt för att hjälpa mig få eposten att funka när jag betalar räkningarna. Hellre är jag utan epost helt. | |
| Slagrutan - Ej medlem längre | 2011-03-17 15:03 | |
![]() | Jag har bara bra erfarenheter av Telias produkter och support. Jag kanske har haft en oerhörd tur :) | |
| henrik_l | 2011-03-17 15:37 | |
![]() | det lär du ju ha haft. nu kan jag iaf ta emot mail :P det går framåt. | |
| slånbär | 2011-03-17 18:20 | |
![]() | Själv använder jag alltid bara min hotmailadress. Har en i comhem också men finns ingen anledning att använda två. Hotmail funkar jättebra. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-03-17 18:36 | |
![]() | ...men gmail är bäst :) | |
| remvanrijn | 2011-03-17 20:15 | |
![]() | jag slutade med telia email sen några inställningarna felade. via faturanummer kunde man logga in.. får man som svar.. något är fel.. är det du som står för räkningen? jaaaaa.. genom postkoden.. får man som svar; "du verkar vara bokförd på en annan postadress än du anger nu" Ja , hallå telia adios.. hotmail kommer jag åt hur lät som helst, varsomhelst i världen | |
| mrperfect | 2011-03-17 20:58 | |
![]() | jag tycker telia har bra service, deras "chat" med en elektronisk hjälpare har funkat för mig | |
| jon-ti | 2011-03-17 21:05 | |
![]() | Telia är fina i jämförelse med Alltele, dom skickade fakturor, påminnelser efter att jag sagt upp mitt abonnemang... När jag sedan försökte nå dem på telefon hade de över en timmes väntetid, mailade deras support men inga svar på flera dagar. Tillslut mailade jag varenda "chef" som fanns på deras hemsida och hotade att personligen komma upp på deras kontor och föra ett j***a liv. Man vill ju inte få en prick i registret för att ett företag inte kan sköta sina åtanganden... Men då svarade dom äntligen och sa att allt var ordnat...:D | |