Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 18 632 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -Lisa- | 2011-03-24 09:44 | |
![]() | Hjälp med ämne! Jag ska skriva min C-uppsats under de närmsta åtta veckorna, men jag kan inte komma på något ämne. Det måste handla om engelska, lingvistik, och ha en klar forskningsfråga. Några tips? En fråga ni hade velat ha svar på, angående engelskan? Ett problem era barn stött på när de håller på att lära sig engelska? /Lisa | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-24 10:08 | |
![]() | Det finns ju rätt många länder som har engelskan som officiellt språk och däribland finns det minst lika många dialekter. Du skulle kanske kunna rikta in dig på t ex Indien och hur deras engelska skiljer sig från andras och vilka eventuella svårigheter de möter då de möter den brittiska eller amerikanska engelskan i studier eller genom arbete? | |
| Emellertid | 2011-03-24 11:13 | |
![]() | Din handledare borde kunna hjälpa dig – det är svårt att som C-student komma på ett lämpligt ämne på egen hand. | |
| Tess 08 | 2011-03-24 11:27 | |
![]() | Testa att gå in och sök lite random på olika sökord och se om du hittar något som ser intressant ut eller så kanske du kan få tips på det sättet. Du bör skriva om något du är intresserad av och det är inte säkert att det du börjar skriva om är exakt det som blir slutprodukten :) | |