Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 67 |
Mobilspel
| Pågående | 18 781 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Behringer | 2011-03-25 21:08 | |
![]() | Rädda Schilling! Kanske skulle detta bara varit ett inlägg in "allsvenskan 2011"...? Men jag chansar på att tråden får leva vidare "Mattias Wettergren(i folkmun kallad "Schilling") är en av IFK Norrköpings mest trogna supportrar. I samband med avslutningsmatchen i höstas, IFK Norrköping-Sundsvall såg Mattias en bengalisk eld som låg på Nya Parkens gräsmätta, och höll på att förstöra gräset. Mattias plockade upp den och höll den sedan sträckt upp i luften så långt från folk, och gräs som möjligt. Detta finns bildbevis på. Nu vill IFK Norrköping, med säkerhetschef Eva Åberg i spetsen stänga av Mattias under delar av/hela den allsvenska säsongen 2011." Oavsett var ni har ert idrottshjärta, eller som i mitt fall närapå hatar IFK Norrköping, kan ni ändå visa ert stöd för Schilling. Även ni som inte är minsta intresserade av idrott kan också ge honom support och med ert namn visa att ni står bakom honom! Sök på " rädda schilling" på Facebook Självklart ska huliganismen på idrottsarenorna motarbetas men detta är löjligt! Visst hjälper ni till att rädda Schilling, kära betapetare? | |
| Daggdroppe | 2011-03-25 21:12 | |
![]() | Jag måste trycka på gilla-knappen.. | |
| Miss_jk | 2011-03-25 22:23 | |
![]() | Har haft säsongskort i 13 år och blivit avstängd i en match p.g.a. vad andra idioter gjort. Ingen har försökt hjälpa mig. Snarare har det låtit precis tvärtom: "Rensa bland idioterna i egna leden så slipper ni sådant". Ungefär. Tycker det är en olycklig historia du berättar och jag hoppas att det löser sig för honom, men jag personligen tänker inte lyfta ett finger, för det har jag lärt mig att ingen gör för oss (läs "oss" som i "stockholmslagen"). | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-03-25 22:31 | |
![]() | Varför ska vi tro dig och inte "de som bestämmer"? | |
| Behringer | 2011-03-26 09:10 | |
![]() | Två fel kan få bli ett rätt alltså. Bra tänkt.. Personligen är jag en stark motståndare till kollektiv bestraffning och gör skillnad på supportrar och huliganer, oavsett geografiskt läge Du får tro precis vad du vill, Hoodman. Själv litar jag på av varandra oberoende trovärdiga källor från den aktuella matchen | |
| Misspelled - Ej medlem längre | 2011-03-26 10:12 | |
![]() | Låter långsökt att man plockar upp en bengalisk eld för att rädda gräsmattan! Skyldig! | |
| Miss_jk | 2011-03-26 10:39 | |
![]() | Jag var också skeptisk i början, men efter att ha kollat på bilderna så tycker jag nog att det ser ut som om han är oskyldig om man kollar på hur han står och hur han håller den. | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2011-03-26 10:47 | |
![]() | Jag bryr mig inte det minsta om fotboll men har läst på lite om det här fallet och tror nog att mannen i fråga är oskyldig. Troligen lägger jag mitt namn i detta upprop. | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-03-26 18:05 | |
![]() | Skulle man ta upp en kniv på en mordplats och komma med argumentet att ingen annan ska skada sig på den? | |
| Miss_jk | 2011-03-26 18:43 | |
![]() | Du ser ingen skillnad? | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-03-26 21:17 | |
![]() | Vad skulle skillnaden vara, menar du? Båda kan användas som ett vapen. Varför tror du att bengaliska eldar är förbjudna? | |
| micro113 | 2011-03-26 21:20 | |
![]() | Hoodman Ja självklart kan det finnas skäl att plocka undan ett vapen på en mordplats så att ingen fler kommer till skada. | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-03-26 21:22 | |
![]() | Och sen kommer även gärningsmännen köra med det: "Jag oskadliggjorde bara vapnet". | |
| Behringer | 2011-03-31 17:58 | |
![]() | Så här skriver Schilling själv på fb-evenemanget: Efter ett beslut från styrelsen i IFK Norrköping så ger dom mig bara en varning och ber mig att ej plocka upp en pyroteknisk pryl eller hålla i en sådan någon mer gång! Jag får köpa årskort och gå på alla hemma och bortamatcherna 2011. Jag ber om ursäkt för att jag gick ut med detta i media. Vad som beror fb-gruppen och inte ska jag låta vara osagt | |