Spelrum
Giraffen38
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
3
Grisen
Böjningslistan
28
Inloggade69
Mobilspel
Pågående18 781

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Lolle-2011-03-30 18:59
Antal inlägg: 100

Dina tvångstankar
Dela med er av era tvångstankar!

Jag har jätte många men jag har t.ex. när jag är ute och går måste jag trampa lika många streck med fötterna. Det måste liksom vara rätt fördelat. Trampar högra foten på en pinne måste också vänstra foten trampa på den! :D

när man tänker efter har man jätte många! så dela med er!

Hoodman - Ej medlem längre2011-03-30 19:03
Antal inlägg: 2826

Jobbigt om du går halvfort och trampar på en pinne. Då måste du tvärnita och trampa med vänster innan nästa steg.

nickez2011-03-30 19:06
Antal inlägg: 316

Hade en tvångstanke förr när jag gick i 7-9, då jag vaknade upp till skolan o var tvungen o låsa dörren.
Varje gång jag gick ut så stog jag o ryckte i dörrhandtaget säkert 5 gånger för att kolla att de va låst, gjorde jag de bara 2 gånger så vart jag osäker när jag hade kommit iväg en bit, så var jag tvungen att gå tillbaka för att rycka lite mer!

Haha, slutat med nu iaf:)

KLuBBeR - Ej medlem längre2011-03-30 19:07
Antal inlägg: 5771

Jag "fick inte" trampa på skarvar i marken som yngre. Hoppade runt som Jack Nicholson's karaktär i "Livet Från Den Ljusa Sidan" när det var som värst.

dilivio2011-03-30 19:12
Antal inlägg: 643

Går alltid med vänster fot på översta trappsteget i trappor, både när jag går upp och ner. Har därför en fantastisk förmåga att snabbt räkna trappsteg :) När jag går nerför en trappa går jag aldrig på nedersta trappsteget.

Är inget som är direkt jobbigt, förutom när man flyttar och bär massa tunga jävla soffor och dylikt..

Daggdroppe2011-03-30 19:26
Antal inlägg: 1078

Jag tror jag är jagad av en haj på torra land. Enda gångerna jag inte tänker på det är när jag badar.

Tänk er att gå till bussen en halvuggen morgon och ha en vithaj i hälarna! No thank you enna

Lolle-2011-03-30 20:14
Antal inlägg: 100

Hoodman, jo det är rätt så jobbigt! Men det är jobbigare om jag inte gör det, blir helt obalans i psyket då! ;)

Klubber, lite av det där har jag också vid en speciell affär som finns i byn, golvet är grå och svart rutigt och jag går alltid så att jag bara trampar på gråa rutorna!

Daggdroppe, haha! Vilken omsvängning där med land och vatten! ;)

Mouche - Administratör2011-03-30 20:17
Antal inlägg: 24193

www.betapet.se/forum...ch creator=

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?