Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 69 |
Mobilspel
| Pågående | 18 781 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Maninskij | 2011-03-30 19:25 | |
![]() | Beta i paddan Förra helgen fyllde damen här 30 bast. Vad stod överst på önskelistan? Jo, en iPad så klart! Med tanke på hur stort tryck det har varit på paddorna så blev det förstås bara en utprintad pappers-iPad och en motsvarande summa. Dock beställdes det snabbt en alldeles riktig och ofladdrig variant ifrån Apple Store. Lagom till min och sambons resa till Danmark kommer den att dyka upp. Mycket lägligt, för det är just resor jag vill ha den till. Dock är det fortfarande en sak som saknas - Betapet i paddan. Det är just det jag och sambon roar oss med när vi åker tåg (ja vi ska åka tåg till Danmark) - vi dricker öl, käkar nötter och spelar Betapet mot varandra. Resan blir trevlig och går i ett nafs. Kanske får man vänta till man fyller 40 innan man kan önska sig en Flash-fri Beta, men oj vad najs det hade varit... Att bygga om något är förstås inget man gör i ett nafs, men jag längtar i alla fall redan fall dit :) | |
| Maninskij | 2011-03-30 20:18 | |
![]() | Följdfrågan är förstås: vill du också ha Betapet i iPaden eller iPhonen? :) | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-03-30 20:19 | |
![]() | finns väl redan? | |
| Mouche - Administratör | 2011-03-30 20:36 | |
![]() | Jag har talat med TS och jag förstår att det just hon söker inte finns att hitta bland de andra trådarna. Jag ber om ursäkt för att jag missförstod och öppnar tråden igen =) Mouche | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-03-30 20:42 | |
![]() | Ocj jag menar att betapet finns till iphone och liknande | |
| Maninskij | 2011-03-30 20:44 | |
![]() | Tack Mouche :) Ja, som sagt. Har letat ganska länge, men det är svårt att hitta något bra. Betapet är ju det bästa (tycker i alla fall jag) och jag vill ha något på svenska samt där man kan spela mot varandra. Någon som har testat något bra som kan rekommenderas? Alla tips på roliga spel-tips är förstås intressanta :) | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-03-30 20:57 | |
![]() | men det finns väl en beta-app? tycker folk har tjatat om detta | |
| Maninskij | 2011-03-30 21:09 | |
![]() | Jag har sökt på både alfapet och betapet men får bara träffar på helt andra spel. Funderar på om de kan vara något att ha, men de är inte alls så "cleana" som Betapet. Har hört det ryktas att det finns till Android dock men det gör ju inte mig lyckligare :) | |
| Björn K-hamn | 2011-03-30 21:23 | |
![]() | Det finns en tråd i support om avsaknaden av betapetapp till ipad och iphone. Någon typ av indikation har getts att "den som lever får se", men inte något substantiellt åtagande. Jag tycker paddan är bättre än iphone då jag vill ha en 7-bokstävers app som funkar i de vanliga spelrummen, och inte en som motsvarar betapet mini som fungerar för androider. | |
| Maninskij | 2011-03-30 21:32 | |
![]() | Aj då. Frågan är då vad man ska hushålla med under tiden? Det är ju alltid kul med ordspel :) Hur kör du på paddan då? Är det en iPad 1 som är jailbreakad eller är det någon särskild browser du kör? | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-03-30 21:46 | |
![]() | fattar inget vaddå padda skaffa en android då | |
| Tinna | 2011-03-30 22:07 | |
![]() | Haha.. När jag såg rubriken så fick jag en inre bild av att man satt i en sån här: i.ytimg.com/vi/umVK2...rV Rg/0.jpg och spelade betapet.. :O Tokigt. ^^ | |
| Maninskij | 2011-03-30 22:36 | |
![]() | Haha! Love it! Var kan man köpa en sån där? Jag måste skaffa en till min sambo :) | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2011-03-30 23:01 | |
![]() | "I paddan" känns lite Juholtskt, Kulbo och paddan. | |