Spelrum
Giraffen28
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
2
Grisen
Böjningslistan
22
Inloggade52
Mobilspel
Pågående18 835

Forumkategorier

Användare Inlägg  
slånbär2011-04-15 21:39
Antal inlägg: 5539

Talang 2011
Hoppas man får starta en ny tråd nu när det är ett nytt år det gäller i Talangtävlingen.
Jag sitter och slötittar på talang på fredagskvällarna och
visst dyker det upp en och annan talangfull akt men dom flesta är ju riktiga stollar om än rätt underhållande.
Men i kvällens avsnitt såg jag nyss något som verkligen gav mig rysningar och tårar i ögonen. En kille som hette Jon Wallner som sjöng en låt som han skrev för bara en vecka sedan. Helt fantastisk kille- en ny Cornelis helt enkelt. Killen hade permission från ett behandlingshem där han varit ett år för att komma ur sitt missbruk. När juryn frågade vad han skulle göra med pengarna om han vann svarade han enkelt-"köpa nya tänder för jag har nästan inga kvar i underkäken"
Han sjöng med en otrolig känsla, musikalitet och text som bara en som vet vad livet kan göra med en kan skriva. Han gick förstås vidare så nu håller jag nog tummarna för den här killen i alla fall. (hittar ingen länk ännu )

Som grädde på moset äntrar en trettonåring med gura scenen och sjunger även han en egen sång och ja....vad ska man säga- en stjärna! Love från Barkarby i Järfälla. www.tv4play.se/noje/...id =1593812

Och den här countrykillen som var med förra fredagen då? www.tv4play.se/noje/...id =1559530

Det finns mycket talang i vårt land också men personligen är jag mest svag för duktiga sångare som har något eget att komma med.

Robnaden - Ej medlem längre2011-04-15 21:45
Antal inlägg: 360

Jon Wallner: www.youtube.com/watc...TC BgnVgu1A

slånbär2011-04-15 21:47

tack Rob.

Robnaden - Ej medlem längre2011-04-15 21:48
Antal inlägg: 360

Jo, visst fan är han bra!

slånbär2011-04-15 21:52

Rysningar öve heeela kroppen och tårar i ögonen-och det har jag jävla inte ofta!!
Gossebarnet var ju jätteduktig men en helt annan grej. Jon var ju bara ärlig, fantastiskt musikalis och det kom direkt från själen.

Ulice - Spelvärd/Forumvärd2011-04-15 21:53
Antal inlägg: 3488

Starta ny Talang-tråd får man definitivt göra! :-)

Och den "nye Cornelis" vill jag definitivt se mer av.

Eken_702011-04-15 21:55
Antal inlägg: 372

Ikväll fick ju Torshällas stolthet Walter Kurtsson visa sin talang och det blev ju framgång direkt. :-) Det är min humor, har sett honom ett antal gånger och han är lika bra/knäpp/rolig varje gång!

Plaskbiten2011-04-15 22:05
Antal inlägg: 9

Men Livens som var med förra fredagen är grymt duktiga!

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?