Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 18 852 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kallvarm | 2011-04-20 15:33 | |
![]() | Letar boende i Göteborg. Hallå! Jag och min tjejkompis letar boende i Göteborg, vi ska börja plugga där i höst. Vi önskar hitta någon som vill hyra ut en tvåa eller trea i minst 1 år framöver och vi är inflyttningsklara om någon vecka. Skriv ett pm om ni har eller vet någon som vill hyra ut sin lägenhet till två ordentliga tjejer. Tack på förhand. | |
| apajävel | 2011-04-20 16:06 | |
![]() | Har ni kollat Blocket? Min syster letar andrahandskontrakt i GBG där, det finns en hel del. | |
| kallvarm | 2011-04-21 14:00 | |
![]() | Jag kollar Blocket (varje dag sedan någon månad tillbaka) och mailar varenda annonsör känns det som, men inget napp än så länge. Tack för tipset! | |
| dannjol | 2011-04-21 17:56 | |
![]() | Jag vet en som har en lägenhet att hyra ut i andra hand till en början. Den finns nära Åby travbana..En trea. Kan kolla med henne för jag tror den e kvar:O) Danie// | |
| apajävel | 2011-04-21 21:03 | |
![]() | OK. Det är lite knixigt att hitta boende men det är bara att kämpa på. Det är som att få jobb, det gäller att visa framfötterna och inte ge upp :) Har ni annars registrerat er på Boplats Göteborg? Det tar lite tid att få lägenhet där men ju tidigare du registrerar dig desto snarare kan du hitta ett förstahandskontrakt (finns andrahands där också) eller studentboende! | |
| Guldplate | 2011-04-22 01:56 | |
![]() | Det finns en hel del kollektiv som söker folk. Det är långt ifrån så jobbigt som folk föreställer sig. Det vanligaste folk tror är att man aldrig får vara själv om man bor i ett kollektiv. Fast vi i vårt hus är 9 personer så har jag inga problem med att få tid för mig själv. Många gånger kan det t.o.m. vara svårare att hitta dom andra än att komma ifrån dom, och då kan vi räkna detta kollektivet som ett väldigt socialt sådant. Ordning och reda är det också... | |
| apajävel | 2011-04-22 09:55 | |
![]() | Ja jag bor i studentkorridor med gemensamt kök och allrum och jag håller med Guldplate. Det är inte så illa som man kanske målar upp det! =) | |