Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 33 |
Mobilspel
| Pågående | 18 917 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| blowing - Ej medlem längre | 2011-05-11 11:29 | |
![]() | ang. folk som ikke greier mere enn max 2 Folk over 60 bør holde seg til panikk eller normal så slipper man møte dem så blir man ikke dritt lej av å spela. De legger jo ut kun max 2 gjennom hele spillet bare for at motstanderen skal sticke før ferdig spill så de kan få poeng for det er jo eneste måten å få poeng på for dem | |
| frukantarell | 2011-05-11 11:35 | |
![]() | Nu var du inte rättvis. Alla ska väl kunna vara med? Jag har själv suttit med bara vokaler eller konsonanter och inte kunnat lägga mer än enstaka bokstäver. Spelet är också bra för dem som tränar stavning eller vill utöka sitt ordförråd. Poängen är väl att ha kul eller? | |
| Palini | 2011-05-11 11:39 | |
![]() | Du får nog spela ensam eller alternativt endast mot folk du redan känner som du vet exakt hur de spelar. Några krav på hur motståndarna spelar kan du knappast ha om du ska spela mot okända. | |
| nailil | 2011-05-11 11:56 | |
![]() | Eftersom jag är 60+ orkar jag inte kommentera dina åsikter.. är alltför gammal och senil. | |
| Sigrids mor | 2011-05-11 12:17 | |
![]() | Tycker du är riktigt ute och cyklar! Håller med Palini - spela ensam eller bjud endast in de du känner. Alternativet är att du inte spelar här för här är alla välkomna. Många lär sig stava, lär sig nya ord, får slut på konsonanter, får slut på vokaler osv. Det är ju faktiskt det som är tjusningen också - man kan inte veta så noga hur det ska gå. | |
| Måns_E | 2011-05-11 12:25 | |
![]() | Jag tycker att det är tråkigare att spela mot folk som avbryter spelet så fort det går lite emot dom. Men men, vi är ju alla olika. | |
| meniskled - Ej medlem längre | 2011-05-11 12:32 | |
![]() | Jag är glad att du skrev på norska eftersom riktigt malungsmål (sådant som de över 60 år som bott där hela sitt liv *s) pratar är så obegripligt. Är du någon slags skidåkare alternativ snowboardåkare? Sådana fanns det i alla fall förr i tiden många av på Grönland. Men jag förstod ändå inte riktigt. Sticker DU iväg från spelen för att dina motståndare spelar som du beskriver? I så fall kan det väl vara läge att börja spela panik eftersom du då inte behöver sitta där och vänta så länge utan till och med har tid att stanna kvar tills matcherna är slut. | |
| Bitte - Administratör | 2011-05-11 12:36 | |
![]() | www.betapet.se/forum...ad id=24916 Finns redan en tråd där man har åsikter om samma saker. Fast jag vet inte varför man ska klaga på hur andra spelar Bitte | |
| StefanPett - Ej medlem längre | 2011-05-11 12:37 | |
![]() | Jag blev kallad gris och as, idiot när jag spelade mot blowing .Inte alla trevligt.Och nota bene jag använder hellst långa ord.Hur som haver är det väldigt tråkigt att spela med otrevliga personer Har dock bara hännt en gång tidigare. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-05-11 12:39 | |
![]() | Mycket märkligt StefanPett, ity blowing har noll spelade matcher. | |
| meniskled - Ej medlem längre | 2011-05-11 12:39 | |
![]() | Jag spionerade just på hennes match...Det var väldigt intressant för det slutade med att hon gav upp och den motståndaren la inte en eller två brickor per drag. | |
| blowing - Ej medlem längre | 2011-05-11 12:39 | |
![]() | åh de gamle prater og heja gamlehjemmet | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-05-11 12:39 | |
![]() | Jag ber att få rätta mig själv tämligen omgående. Blowing spelar tydligen bara i böjningsrummen. Sorry. | |
| StefanPett - Ej medlem längre | 2011-05-11 12:43 | |
![]() | Tycker att denne blowing borde stängas av från beta. | |
| meniskled - Ej medlem längre | 2011-05-11 12:55 | |
![]() | Blowing när du själv SKAPAR en tråd här och har synpunkter på hur andra spelar så får du nog faktiskt finna dig i att även de som svarar har synpunkter. Som du märker kan det innebära att dessa inte överensstämmer med dina, men det får du som sagt acceptera. | |
| inkan3 | 2011-05-11 12:57 | |
![]() | OPS ! Här har vi en "Kille" som fått storhetsvansinne....(det är väl en kille). ...nailil , Tycker absolut att du ska vara med här. Dom andra som har arbete...du har väl det !! Är yngre, och dessutom talar norska kan sluta, om du ska göra dej "rolig" på andras bekostnad. | |
| slånbär | 2011-05-11 13:01 | |
![]() | Håller med alla utom blowing själv då förstås. Verkar inte vara vi andra, oavsett ålder och spelsätt som har problem utan TS själv. Det finns annat att göra eller som någon skrev-spela ensam eller bara mot folk du känner eller vet att dom spelar så som du tycker man ska. Tror nog att du själv kan vänta dig att bli granskad pga ditt eget beteende. Nu vet ju i allafall vi andra vem vi inte ska spela mot. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.