Spelrum
| Giraffen | 11 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 19 |
Mobilspel
| Pågående | 18 928 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Symfonic | 2011-05-13 20:01 | |
![]() | "vi har skickat ut ett team med välutbildade apor för att lösa ditt problem" Är det verkligen rimligt att det står "vi har skickat ut ett team med välutbildade apor för att lösa ditt problem" när hemsidan youtube krånglar? Det låter ju inte klokt, anser jag. Jag undrar hur välutbildade de som sköter sajten är... | |
| conny jash | 2011-05-13 20:11 | |
![]() | apor är inte att underskatta. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2011-05-13 20:13 | |
![]() | Jag tror dom är riktigt smarta. Önskad effekt när X sitter vid sin dator och får upp detta meddelande är ett leende, blodtrycket sjunker, personen skrattar lite åt texten som bröt från det vanliga tråkiga och X har därmed även förstått att problemet håller på att åtgärdas. Om X inte förstår detta så kan man bara hoppas på att X skriver om det i ett forum så att den önskade effekten (leendet) kan få komma andra till glädje (hur? Fri tolkning...) ;P | |
| socker_vadd - Ej medlem längre | 2011-05-13 20:14 | |
![]() | Haha jag såg också det där idag och fick en petit ångestattack för hotande virus. | |
| -Robbish- - Ej medlem längre | 2011-05-13 20:16 | |
![]() | *ROFL* | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-05-13 20:19 | |
![]() | Får mig att tänka på när jag var i en studentkorridor med gemensamt kök. Jag bad tjejen som lagade mat att stänga dörren med orden: - Det smakar säkert jättegott, men just nu luktar det apa... Hon blev jättekränkt. Hon fick för sig att det va en kommentar som påpekade ngt illa om hennes person för att hon va afrikan. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2011-05-13 20:26 | |
![]() | Jisses, ibland bara vill folk missförstå. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-13 20:34 | |
![]() | Hahahaha.... Jag gillar felmeddelandet de har på wordpress också. "It´s all Tom´s fault!" Tanten - haha, ja det var ju självklart. Konstigt nog hade hon troligen inte tagit åt sig lika mycket om du sagt att det luktade krokodil eller gasell medan apa och buffel är givna saker att ta åt sig av. :P | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-05-13 20:51 | |
![]() | Tänkte inte alls på hennes ursprung, att ngt luktar apa är bara ett uttryck. Är det inte fler som sagt/säger det? | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2011-05-13 20:53 | |
![]() | Att säga att något "luktar" eller "smakar apa" skulle jag vilja påstå är ett relativt vanligt förekommande uttryck. Jag använder mig av det och har fler i min omgivning... | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-13 20:54 | |
![]() | Jodå, jag säger det ibland. :) | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2011-05-13 20:56 | |
![]() | När jag tänker efter så har jag dock faktiskt kallat en tjej för "jävla apa" en gång, fast hon var vit/svensk/icke afrikan så det kan inte härledas till någon som helst form av rasism. ;D | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-13 20:59 | |
![]() | Det är väl rätt vanligt att man kallar folk för "jävla apa"? Jag har i alla fall hört det rätt många gånger, dock inte riktat mot mig. *glad (och luktfri?) homo sapien sapien ;)* | |
| balldo | 2011-05-13 21:09 | |
![]() | roligt | |