Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 18 920 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| annakarineli | 2011-05-15 09:42 | |
![]() | PhotoFiltre med svensk översättning? Då sitter man här och inser återigen att man inte är så haj på data... Nu har jag laddat ner PhotoFiltre, men skulle behöva ha det på svenska. Läste någonstans att man skulle ladda hem en fil som man skulle kunna öppna genom programmet och så skulle det bli översatt. Hm... Filen ligger på skrivbordet, men inte sjutton kan jag öppna den i PhotoFiltre. Någon som kan hjälpa mig? | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-05-15 09:52 | |
![]() | Är det en rarfil? Har du packat upp den? | |
| annakarineli | 2011-05-15 09:56 | |
![]() | rarfil... Hm... Vetenskap, jag uppskattar din hjälp, men jag är dålig på data. Jag trodde nog att detta hette zip-fil? :/ Lite besvärligt nu... Jag har öppnat den och lagt in en översättningsfil i utforskaren och tagit bort den engelska, men inget hände. | |
| lsaw | 2011-05-15 09:59 | |
![]() | Kan detta vara den lilla bildeditorn jag saknat sedan Photoeditor försvann från Office? Ladda hem den svenska versionen direkt, så slipper du joxa för mycket: sv.phpnuke.org/sv/do...FI LTRE.htm . Jag skall testa nu... | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-05-15 09:59 | |
![]() | Hehe. :) Jag googlade och fick fram den här sidan. www.bosseweb.se/photofilt re Borde vara samma som du laddade hem ifrån? Isåfall är det en .rarfil och för att öppna den måste du ha winrar. Men helt ärligt är inte jag heller haj på dethär så lita inte på mig. :) | |
| annakarineli | 2011-05-15 10:02 | |
![]() | Ja, det är där jag har varit och stuffat runt nu, men var är det jag ska ladda ner? ska jag scrolla neråt eller var får jag den svenska varianten? Som tillgängliga språk står ju engelska och franska... | |
| lsaw | 2011-05-15 10:35 | |
![]() | Nu har jag testat och kommer att behålla det. Den sista länken funkade bäst www.bosseweb.se/photofilt re . Inuti fanns hela programmet (utan installation: associationer och genvägar får göras manuellt). Jag lade den under program på min disk och ersatte den engelska filen med den svenska. Voila! Klart. Tack för tipset! | |
| annakarineli | 2011-05-15 11:51 | |
![]() | Hjälp vad dum jag känner mig. Jag får verkligen inte till det här. Först fick jag det på engelska, sen lade jag in den svenska översättningsfilen. Startade om datorn och vad hände? Jo, sen stod det på franska. Funderar på att ge upp detta. | |
| annakarineli | 2011-05-15 13:46 | |
![]() | Puff, puff! Det skulle underlätta otroligt att få ordning på detta. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-05-15 14:37 | |
![]() | AK>> har du läst i kommentarerna (på nedladdningssidan), där är fler som haft exakt samma problem och det ligger en svensk version länkad. | |
| annakarineli | 2011-05-15 14:44 | |
![]() | Ja, null, jag har läst men är väl en dummie när det kommer till sånt här... Jag tycker att jag gör som det står, men den där svenska versionen som är länkad till förstår jag inte vad det är och vad jag ska göra med. Jag får ju inte upp redigeringsprogrammet där... :( Skulle behöva hjälp via TeamWiewer känns det som. | |
| annakarineli | 2011-05-15 14:48 | |
![]() | Null -jag behöver en man som kan hjälpa mig!! ;) Mycket reder jag ut själv, men när det kommer till datorn är jag lost. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-05-15 14:54 | |
![]() | Klicka på länken (www.bosseweb.se/wp-c...l tre.zip), då får du upp fönstret 'Du har valt att öppna filen...'. Välj att spara den, t ex på skrivbordet. Dubbelklicka på den zippade filen (så borde typ winrar öppnas), välj 'Extract to' och att lägga innehållet i en ny mapp på skrivbordet. Sen är det bara att gå in i mappen, hitta 'PhotoFiltre.exe', dubbelklicka och programmet är igång. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-05-15 14:55 | |
![]() | Det är en zip-fil, dvs. den är paketerad. Ladda hem winzip och packa upp filen som Bosse länkar till. download.cnet.com/Wi...03 164.html | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-05-15 14:58 | |
![]() | Haha, behövs väl inte en man för det? ;) | |
| annakarineli | 2011-05-15 14:59 | |
![]() | jag gråter snart -länken visar mig till en hemsida och sen när jag tar nästa steg och laddar ner så blir det inte alls så... =:::::( | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-05-15 15:01 | |
![]() | Vad konstigt, jag kommer inte in på någon hemsida alls, utan får filen direkt... | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-05-15 15:02 | |
![]() | AK>> PM | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-05-15 15:03 | |
![]() | nu hängde jag inte med ... antagligen har ditt Windows något program som kan packa upp Bosses zippade fil utan att du behöver ladda hem winzip ... sedan är det bara att dubbelklicka på programmet och köra i gång | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-05-15 15:04 | |
![]() | det är den här filen ni ska ta hem och packa upp: www.bosseweb.se/wp-c...Fi ltre.zip | |