Spelrum
Giraffen0
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
11
Inloggade11
Mobilspel
Pågående21 675

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Nunnan Green - Ej medlem längre2006-07-28 16:30
Antal inlägg: 337

Den inofficiella lagboken
Eftersom jag just nu är extremt hungrig och saknar mina barn oerhört så börjar naturligtvis mina grannar grilla och skramla familjegemytligt med bestick och glas.

Sånt borde vara förbjudet tycker jag.

§ 1. Bor du granne med någon som är frånskild och hungrig. Använd då ialla fall inte vitlök i marinaden.

§ 2. Ifall du ändå envisas med att använda vitlök i marinaden - placera grillen så att oset inte når din hungrige granne.

§ 3. Om grannen brukar passa din barn, plocka in din post etc. ska det utgå MINST ett revbensspjäll.
 
nina73 - Ej medlem längre2006-07-28 19:08
Antal inlägg: 2694


§ 4.Om ni ändå inte tänker bjuda er hungrande granne på lunch, så lura ut
denne innan på nån bio eller liknande, så att er granne inte märker att ni grillat.
 
mamman - Ej medlem längre2006-07-28 21:08
Antal inlägg: 6379

§5. Om man VET att en granne är singel / utan barn för tillfället köper man hem mycket kött och grnsaker då man (enligt lagen) MÅSTE bjuda denne ensamme granne på lunch.


Förresten nunnan.... En nunna med barn???? Eller är det dina små lamm du tänker på...? ;-)
 
myran_64 - Ej medlem längre2006-07-28 22:42
Antal inlägg: 3157

*asg*.. Den var bra Mamman!!..
§6 Om grannen dessutom är nunna och trevlig så borde det vara straffbart att INTE bjuda över henne på grillat och nattvard =)
 
Johnny_R - Ej medlem längre2006-07-28 23:08
Antal inlägg: 170

"§ 2. Ifall du ändå envisas med att använda vitlök i marinaden - placera grillen så att oset inte når din hungrige granne."

Det är ingen som hindrar dig från att grilla själv, eller har jag missat något från dina tårdrypande tråkiga paragrafer??
 
västgöten - Ej medlem längre2006-07-28 23:20
Antal inlägg: 1135

§ 7 .bjud inte in en granne som är synskadad och har kepsen bakåfram,det slutar alltid med att hans mamma får hämta honom gråtande..eller att han gråter sig till söms i fosterställning i din soffa..
 
nina73 - Ej medlem längre2006-07-29 05:43
Antal inlägg: 2694

§ 8 .. Har du missat att grannen är hemma, så erbjud då henne din egen mat. Och förse dig själv med nåt annat, fil o flingor tex
 
gardenia2006-07-29 08:31
Antal inlägg: 43

Den inofficiella lagboken? Nog misstänkte jag att det fanns en sådan.....
Jag förstår mig inte riktigt på den officiella!

Som man sår får man skörda!
Den som har honom ska det vara givet!
Det sista är ju riktigt orättvist!
 
gardenia2006-07-29 08:43
Antal inlägg: 43

§ 3. Om grannen brukar passa din barn, plocka in din post etc. ska det utgå MINST ett revbensspjäll.

Minst ett revbensspjäll? Dom skulle sätta personen i fråga på hedersplatsen!

 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?