Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 18 877 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| TopazCat | 2011-06-07 10:17 | |
![]() | Förbaskade uppkoppling Jag blir galen på min internetleverantör. Har varit samma sak flera veckor nu, samma tid på eftermiddagen så kopplar datorn ner, och ringer jag så kollar de, men kan inte hitta något fel. Det värsta är om jag är mitt i en match och inte lyckas komma tillbaka, ja då skäms jag ögonen ur mig, särskilt om det inte går så bra för mig i matchen. Är ju rädd för att motståndaren ska tro att jag ger upp, bara för att det inte går bra | |
| justforfun | 2011-06-07 10:38 | |
![]() | Du borde nog byta internetleverantör. Vilken har du nu? | |
| morihei_79 | 2011-06-07 10:59 | |
![]() | säkert telia :) | |
| TopazCat | 2011-06-07 11:11 | |
![]() | Just det. Tyvärr kan jag inte byta heller, då de tecknat avtal med bostadsbolaget om att få vara enda leverantör av bredband, tv och telefoni | |
| MeeleX - Ej medlem längre | 2011-06-07 11:53 | |
![]() | Säker på att det är internetleverantören då? Om de inte kan hitta något fel är det väl ganska troligt att felet ligger hos dig? Prövat på mer än en dator? Kan du ha en strulande router? Finns massor av saker det kan vara...tyvärr | |
| nailil | 2011-06-07 11:59 | |
![]() | Jag har haft samma problem i 3 veckor nu. Ser på modemet att trafikhastigheten (smart ord va?) går ner. Själv kör jag med 3 (internetleverantör) Misstänker att problemet ligger 'högre upp' | |
| Ärtan Pärtan | 2011-06-07 13:03 | |
![]() | Jag har också samma problem och har haft det den senaste veckan. Visserligen bor jag i ett annat land men det har funkat bra fram tills nu för det mesta. Helt plötsligt kan jag inte spela en match utan bli utkastad gång på gång. Jag har testat att byta dator men det har varit samma sak ändå. | |
| Ärtan Pärtan | 2011-06-07 13:05 | |
![]() | Kan tillägga att betapet är den enda svenska sajten jag har haft problem med. Att annat funkar som vanligt. | |
| slånbär | 2011-06-07 13:20 | |
![]() | Kolla om du kan få byta modem-jag hade problem med comhem i nästan två år då uppkopplingen bröts flera gånger varje kväll(hur ofta det hände under dagen vet jag ju inte) Dom kontrollerade precis allt ,bytte vägguttag, kablar, mätte och hade sig. Två gånger var det servicetekniker hemma men ingenting funkade. En gång bytte dom modemet men då mot ett likadant. Tll slut så var det någon som föreslog att jag skulle byta till ett annat modem, en anna sort, och sedan dess har det inte varit ett enda avbrott!! Den åtgärden hade jag efterfrågat vid flera tillfällen men fått till svar att det kunde det inte vara och ville jag ändå byta så skulle jag få betala för modemet själv. Men jag fick rätt till slut. Så prova med det. | |
| TopazCat | 2011-06-07 13:54 | |
![]() | Har redan fått bytt modemet. Har rensat datorn och trixat lite, så jag hoppas att det ska vara okej nu. | |
| MeeleX - Ej medlem längre | 2011-06-07 14:53 | |
![]() | Ärtan: operativsystem och webbläsare? | |
| Bitte - Administratör | 2011-06-07 14:59 | |
![]() | Tips från vanliga frågor - Rensa webbläsarens temporära internetfiler (cache). - Pröva en annan webbläsare t ex Firefox eller Opera. - Stäng av eller ändra inställningarna i eventuell brandvägg. - Pröva på en annan dator. - Kolla säkerhetsnivån i din webbläsare och ändra den om det behövs. - Klicka här och kolla att du minst har version 8 av Adobe Flash Player. - Ladda ner och uppdatera till senaste versionen av Adobe Flash Player. - Läs Adobes guide om hur du åtgärdar vanliga installationsproblem. Bitte | |
| Lillamon | 2011-06-07 15:00 | |
![]() | Alla mina bredband har strulat. Har haft telia, telia mobilt och 3 nu. Tre är helt okej, strular bara någon gång per dag... Telia strulade hela tiden. | |
| Bitte - Administratör | 2011-06-07 15:00 | |
![]() | Adobe Flash Player. Finns troligen nått nyare nu =) Bitte | |
| Mindymoo | 2011-06-07 15:32 | |
![]() | Testat att utöka flashminnet? När jag hade stora problem med svaj hos comhem gjorde jag massor av mätningar på bredbandskollen, och sparade resultaten i några dagar. Därefter mejlade jag listan, och då uppdaterade de omedelbart mitt modem :) | |