Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 36 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 18 933 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| BrottArne | 2011-06-14 19:51 | |
![]() | Student!!!! Tar studenten imorgon och skulle vara uppskattat om man fick lite tips som är nödvändiga :) | |
| Megaherz | 2011-06-14 19:52 | |
![]() | ät ibland med. | |
| Yamma | 2011-06-14 20:25 | |
![]() | Ramla inte av flaket. | |
| MeeleX - Ej medlem längre | 2011-06-14 20:30 | |
![]() | Ta inte med bengaler på flaket.. | |
| Lillstölla | 2011-06-14 20:31 | |
![]() | Skrik dig inte helt hes på dagen, spara rösten till kvällen, vem vet, kanske dyker upp intressanta personer man vill snacka med, inte kraxa fram orden. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-06-14 20:32 | |
![]() | Mm ha inte ditt slutbetyg och dina diplom i kuvertväskan som du hoppar ner i Poseidonfontänen med. | |
| nyponsopp | 2011-06-14 21:17 | |
![]() | Plugga vidare. Tandläkare tex. Livet börjar inte nu. Det är nu det blir allvar. Plugga som fan. | |
| nyponsopp | 2011-06-14 21:18 | |
![]() | Annars finns bara en enda väg. Det får bli pm om du inte reder ut det här. | |
| slånbär | 2011-06-14 21:59 | |
![]() | Min son tog studenten den1/6 så jag har färska tips. Ta med ombyteskläder om du ska åka flak, gärna gamla skor typ tygskor, lämna betyg, mössa och sånt till föräldrarna. Du blir alldeles genomblöt av div utsprutade drycker och ev bad i fontäner. Min son badade i sergelfontänen bla-han var genomblöt när han kom hem och luktade....nja mindre gott. Ta det lugnt med drickat under dagen (drick mycket vatten) och som sagt skrik inte sönder rösten. Min son var hes i tre dagar efteråt. | |
| YamahaJet | 2011-06-14 22:16 | |
![]() | Ditt liv är slut nu. Du har haft det roliga, nu blir det bara pisstråkigt. Samma människor, samma jobb, massa jobb, och när du är ledig så jobbar dina kompisar. Du lämnar också snart puberteten, då blir allt allmänt grått och lugnt - spänningen försvinner osv. Du tröttnar till och med på tjejer snart när hormonerna lämnar kroppen. | |
| slånbär | 2011-06-14 22:45 | |
![]() | Yama-gå och lägg dig och gråt istället. Förstör inte för killen- bara för att du har totalt misslyckats med att hitta någon mening i livet ( och det finns många bakomliggande orsaker till det gissar jag) så hittar dom allra flesta av oss en väg som känns bra. Min son hade två jobb att välja mellan och är nu på god väg att bli det han helst vill bli- vvs montör. Studenten var det roligaste han har gjort hittills tycker han. För honom börjar livet definitivt nu. Alla är inte helt misslyckade vet du. | |
| -torskpastej - Ej medlem längre | 2011-06-14 22:46 | |
![]() | Jag är också studen... i livets högskola. | |
| Snurransnurr - Ej medlem längre | 2011-06-14 22:49 | |
![]() | Hahaha -torskpastej | |
| Nina_87 - Ej medlem längre | 2011-06-14 22:52 | |
![]() | äsch va ni är tråkiga. Först och främst: Grattis! Sen: Skrik så mycket du bara kan, du behöver inte rösten på några dagar (om du inte börjar jobbet som telefonist i övermorgon kanske). Men ja, ät lite då och då, det blir en lång dag. Se till att ha tokroligt och njut ordentligt! Ha världens bästa dag imorgon! | |
| -torskpastej - Ej medlem längre | 2011-06-14 23:02 | |
![]() | Livet är min läroplan, och ni är min kursliteratur. Vi är alla en del i livets skola. :S | |
| -torskpastej - Ej medlem längre | 2011-06-14 23:03 | |
![]() | kan inte fatta att man blivit så gammal så snabbt, så studenten var för ett halvt liv sedan. | |
| Miss_jk | 2011-06-15 14:46 | |
![]() | Kasta inte öl på folk du passerar. J-a beteende. Ät. Njut. Önskar dig en fantastisk dag! | |
| Träsmak | 2011-06-15 14:51 | |
![]() | Fixa en utbildning med fullständigt program och med praktik. Se till att få jobb helt enkelt. | |
| bruttan60 | 2011-06-15 14:56 | |
![]() | andas genom mund eller nasalhål. förtär lagom med alkoholhaltiga drycker, och lagom med icke alkoholhaltiga drycker, gå på benen och vinka med hela armen! - mina bästa tips. vet inte riktigt vad för tips du efterfrågade | |
| malman | 2011-06-15 16:48 | |
![]() | jag körde massa studenter förra året i göteborg, och av det lärde jag mig att ni bör dricka vatten ibland gärna mineral vatten, jag såg en del som svimmade av vätskebrist, de tyckte de drack massor men det var bara alkohol så kroppen torkade ut, inte så kul. men annars ös på man ska ha kul på studenten! klart man ska fira att man blir arbetslös (gäller tyvärr många) | |