Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 59 |
Mobilspel
| Pågående | 18 890 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Snoosy | 2011-06-14 23:38 | |
![]() | Telia bredband/telefoni Någon annan som har detta abonemang och störs av nedkopplingar gång på gång?? Kopplades ned då jag skrev detta inlägg också. SUck! /Tacksam för svar. | |
| Snurransnurr - Ej medlem längre | 2011-06-15 00:48 | |
![]() | Jag har, funkar perfekt | |
| Snoosy | 2011-06-15 06:31 | |
![]() | Okej, ja då kan man ju fundera på varför jag kopplas ned hela tiden då. Hade adsl i många år. Väldigt segt och dyrt. Fördelen med det var att jag aldrig kopplades ned. Någon annan som har en förklaring till varför mitt kopplas ner hela tiden? | |
| Snurransnurr - Ej medlem längre | 2011-06-15 06:49 | |
![]() | Ring och klaga | |
| ajohansson | 2011-06-15 06:59 | |
![]() | Har du något larm i huset? Det kan störa! | |
| jamendååå | 2011-06-15 07:12 | |
![]() | Telia sucks! Har vänner som inte haft uppkoppling på en månad. Telia skyller på allt från åska till datorer | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-06-15 09:08 | |
![]() | tele2 snabbast och billigast i universum | |
| TopazCat | 2011-06-15 09:27 | |
![]() | Har också Telia och sitter tyvärr alldeles fast med dem, då min värd har skrivit avtal om att de ska bli ensam leverantör av digitaltv, telefoni och bredband...SUCK Jo flera veckors tid nu samma tid på eftermiddagen, då vet jag att det inte är någon bra ide med att starta en alfapet match, för den bara blir bruten | |
| mrsH | 2011-06-15 09:35 | |
![]() | Telia = Felia! Hade strul supermycket ett tag. Besked jag fick var att det är fel på min utrustning. Bytte kabel till jacket, köpte nytt modem/router.. Men nix, hjälpte inte. Efter mycket om och men fick jag hem en tekniker. Dock med orden "Om felet ligger i ditt hus, så måste du betala honom" Visade sig att felet låg utanför huset, alltså Telias fel. Sedan dess så funkar det hur bra som helst *peppar-peppar* Ett plus till Telia är att de inte strulade med kompensationen. Slapp att betala avgift i ett halvt år! | |
| Emellertid | 2011-06-15 09:51 | |
![]() | Hade också mycket problem med Telia, och droppen var när jag blev utskälld inne i butiken i Lund för att jag ville lämna tillbaka grejor från dem som jag inte ville ha. Nu har vi bytt både telefon och bredband till Tele2 – och det funkar bättre och kostar mindre! | |
| Snoosy | 2011-06-15 10:14 | |
![]() | Vad skönt ändå att veta att fler har problem. Just nu har jag bredband, men ingen telefon. Helt otroligt. | |