Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 4 |
| Grisen Böjningslistan | 40 |
| Inloggade | 79 |
Mobilspel
| Pågående | 18 933 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-06-16 13:09 | |
![]() | Spjälsäng + Skötbord/Stockholm Jagar en vit, fräsch spjälsäng till billigt pris. Helst med 2 lägen. Likaså ett skötbord, helst ett sånt man kan ha på sängen. Har letat på nätets annonssidor, men antingen är det fel färg (trä), skadat, för dyrt eller för långt bort. Det ska till Hökarängen o måste jag betala transport blir det galet dyrt. Det blev lite akut nu när det är ett planerat kejsarsnitt som gäller dvs tidigare förlossning än beräknat. Nån här som har nåt i källare/vind/förråd som passar? PM mig e nu urgulliga. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-06-16 17:08 | |
![]() | Skötbord fixat! :D Bara spjälsäng kvar... | |
| Tyllestar | 2011-06-16 17:10 | |
![]() | Vad skönt att du har fixat så fort! Jag letar fortfarande efter en person som vill vara pappa. Tänk så olika livsfaser man kan vara i. | |
| bruttan60 | 2011-06-16 17:28 | |
![]() | jag vet ett par som har skötbord som man fäller ut från väggen som ur ett skåp. väldigt praktiskt. men kul att du hittade ett! :) | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-06-16 17:54 | |
![]() | Tylle, det är inte till mig utan ett blivande barnbarn. Lovat att fixa säng innan förlossning, som va beräknad till slutet av augusti men kommer ske alldeles snart pga omständigheter. Blev lite brådis o jag har inte direkt supermkt pengar eller tillgång till bil. Ska jag forsla den med taxi får själva sängen inte va för dyr. Eller så kanske den finns närmare så man orkar bära o då kan den kosta lite mer. | |
| 0zazza0 | 2011-06-16 18:05 | |
![]() | Va sägs om att hitta en spjälsäng och lite färg :) sätt gubben på å måla :P | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-06-16 18:09 | |
![]() | Vilken gubbe? ;) | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.