Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 67 |
Mobilspel
| Pågående | 18 942 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| F_Errari | 2011-06-18 17:23 | |
![]() | Hjälp - vad har jag gjort med min dator? Har lyckats ställa om något så att tangenterna ger något annat än vad som står på dem när jag skriver i Word. T.ex. blir ö semikolon och å hakparentes. Det blev så här efter att jag skulle infoga en symbol via infoga-menyn (alltså symboler som redan finns inlagda). HJÄLP mig, snälla! | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-06-18 17:25 | |
![]() | Du har kanske råkat ändra språket till engelska? Är det bara Å Ä och Ö som krånglar? | |
| vik | 2011-06-18 17:26 | |
![]() | tror du har ändrat dina språkinställningar till engelska. jag kan ändra mina nere till höger på skärmen. det står SV på min skärm. | |
| vik | 2011-06-18 17:29 | |
![]() | Hmm... läste om ditt inlägg.. Prova att "klicka ur" i din infoga-meny, troligen har du klickat där så att det alltid ska vara de symbolerna. (hade det varit dina språkinställningar, så hade du ju inte kunnat skriva ett inlägg med å ä och ö... jag är lite trött idag :) ) | |
| F_Errari | 2011-06-18 17:29 | |
![]() | Nej: - blir / ö blir ; ä blir ' å blir [ ~¨^blir ] ? blir - ´ etc. blir = FATTAR INGENTING - blir galen, för jag kan inte skriva det jag håller på med... | |
| F_Errari | 2011-06-18 17:32 | |
![]() | VILKEN KLANT JAG ÄR! Visst hade jag råkat ändra språkinställningen. Visste inte ens att den fanns där. TACK så mycket för hjälpen. Snacka om att man lär sig nåt nytt (nästan) varje dag när det gäller Word! Kanske skulle man starta en Word-finess-tråd där alla kan dela med sig av allt smart de kan (och, i det här fallet, allt som är ganska självklart)! | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-06-18 17:35 | |
![]() | Hehe, yay | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2011-06-18 17:36 | |
![]() | Då kan vi stänga här då. :) | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.