Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 18 911 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mindymoo | 2011-06-20 19:01 | |
![]() | Erfarenhet av filminspelning, någon? Jag kanske ska låna ut min lägenhet till ett filmteam, de gillar min miljö. Hur mycket kan man ta betalt? De erbjuder sig att tapetsera om ett rum som jag inte hunnit tapetsera, men det är för att de behöver nåt från en viss tidsepok så det räknas inte :). Det kan handla om någon månad, om det nu blir av... | |
| Lill-IT | 2011-06-20 22:28 | |
![]() | Tja.. de får ju kompensera dig såpass att du har råd att bo någon annanstans under tiden de nyttjar din lägenhet.. Vad kostar en månad på Mauritius? ;) | |
| Minta | 2011-06-20 22:40 | |
![]() | Ah, jag har sett lappar uppsatta i mitt bostadsområde om att lägenheter sökes för en filminspelning. Kanske är det den. Jag tog en lapp med tanke på min son, men jag glömde ge honom den. De sökte visserligen en ung tjejs eller gammal dams lägenhet. | |
| numsan | 2011-06-20 22:41 | |
![]() | Det beror lite på vad det är för filminspelning, hur den finansieras och därmed har i budget osv. Men man brukar kunna ta ganska bra betalt faktiskt. Behöver de hela lägenheten så att du inte kan bo där? Eller är tanken att de bara ska använda ett rum och du ändå ska bo kvar? | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2011-06-20 22:55 | |
![]() | Oavsett, du har nu ingen möjlighet till att vara solo hemma längre. Vet en som fick 10.000 i veckan. Det är inte orimligt. Smakar det så kostar det. Det är småpengar för en större film. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-06-21 09:26 | |
![]() | tror det finns en mall för det | |
| Mindymoo | 2011-06-21 16:24 | |
![]() | FaMo, låter helt okej :) Jag tror att jag kan bebo delar av lägenheten, de ska nog använda två av fyra rum, plus korridor och kök. Men mina två katter måste på pensionat... | |
| Grynkorv | 2011-06-22 06:17 | |
![]() | Vilken filmgenre är det frågan om? =) | |
| Tyllestar | 2011-06-24 00:54 | |
![]() | Kanske 4000 kr? + så att du kan renovera tillbaka? det är ju en ganska vanlig hyra eller. vad spännande att kunna se sin lägenhet på film. :) | |