Spelrum
| Giraffen | 48 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 18 924 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| malman | 2011-06-20 23:09 | |
![]() | dagis Hur När Var börjar fundera över hur vi ska göra med dagis, Det är snart dax för att börja jobba för min del, ska börja i november med lite tur, då ät tjejen 13månader. Så vi funderar på hur vi ska göra är det för tidigt att börja på dagis då? ska jag försöka få in henne på dagis när hon är 11 månader några timmar i veckan och sedan öka på tills jag börjar jobbet, (då är det 8 timmar om dagen 5 dagar i veckan ) privat? eller kommunalt dagis? eller dagmamma? det är ju rena djungeln hjälp mig vad tror ni eller egen erfarenhet?? | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-06-20 23:10 | |
![]() | Dög inte barntråden som du startade? | |
| malman | 2011-06-20 23:12 | |
![]() | nästan ingen som läser den, tar evigheter innan man får svar om man får det | |
| Tess 08 | 2011-06-20 23:15 | |
![]() | Hmmm... när jag har sökt dagis har det funnits en magisk gräns att barnen inte börjar förrän de är ett år. Sen beror det lite på vad man önskar. Har haft ett barn som gått hos dagmamma vilket fungerade ypperligt för honom, de andra har gått varierande tid på dagis vilket har varit det bästa för dom. Vi har kört kommunalt! Det kan också vara så att det är kö och då kan det ta upp till (inte helt säker här) 3 månader innan man får en plats. Nu är det några år sedan jag var ute i denna djungel, så regler kan ha ändrats och regler ser säkert olika ut i olika delar av landet. Tips till dig: Känn efter vad som känns bäst för dig, vad som känns som bästa lösningen för ditt barn. Ingen annan kan säga vad som är bäst. | |
| Tyllestar | 2011-06-20 23:16 | |
![]() | sådant är väldigt individuellt. det viktigaste är att barnet har det bra på dagen och är nöjd när ni kommer hem efteråt. Jag brukar säga förskola, eftersom det föregår (i de flesta fall) pedagogisk verksamhet där. Där min kusin gick fanns det barn som precis fyllde 1 år. Och mycket hinner hända innan november! Ta de lugnt! Njut av att vara mamma! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-06-20 23:18 | |
![]() | ring runt till olika dagis i närheten och fråga om ni får hälsa på,så får du sedan avgöra vilket som passar dig bäst | |
| Mouche - Administratör | 2011-06-20 23:19 | |
![]() | Använd barntråden du själv startat! Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.