Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 18 945 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Guldplate | 2011-06-25 07:10 | |
![]() | Själen i idrottslagen? Winnipeg i Kanada har åter fått sig ett hockeylag i NHL. hockey.expressen.se/...si skt-namn Min fundering ligger bara i hur det skulle kännas om detsamma hände här i Sverige. Säg att ditt favoritlag säljs till exempelvis Borås och att sen 15 år senare så flyttar ett helt annat lag in i din stad och tar över ditt gamla favoritlags namn. Vem hade du hejat på? Laget i Borås som är ditt ursprungliga favoritlag, det nya laget som heter som ditt gamla favoritlag eller har du helt enkelt börjat heja på något annat och håller fast vid dom? | |
| lewarcher | 2011-06-25 08:34 | |
![]() | Det måste väl kännas ite märkligt för spelarna också som säljs i klump. Sedan kan man ju fråga sig hur kul det blir att flytta från Atlanta, Georgia till Winnipeg, Manitoba...:) | |
| -Robbish- - Ej medlem längre | 2011-06-25 08:43 | |
![]() | Idrottens själ är ju såld för länge sedan. Åtminstone vad gäller lagidrotter som ishockey och fotboll. Det är bara "köpelag" i eliten nuförtiden. | |
| lewarcher | 2011-06-25 08:49 | |
![]() | Inte Redhawks inte. :) | |
| -Robbish- - Ej medlem längre | 2011-06-25 08:51 | |
![]() | Nä, bara egna produkter där. :-) | |
| Vaikuntha - Ej medlem längre | 2011-06-25 17:48 | |
![]() | Jag tror inte det här blir något större problem då NHL har mer gemensamt med WWF än med idrott. Det viktigaste är att det finns några bråkstakar som gillar kasta handskarna så man som åskådare får tillfälle att bli vild av förtjusning. Övriga omständigheter är relativt ovidkommande. | |
| -Robbish- - Ej medlem längre | 2011-06-25 17:50 | |
![]() | Äsch, Vaikuntha. Du pratar om hur det var i NHL 1973. Nuförtiden spelas det hockey. | |
| Vaikuntha - Ej medlem längre | 2011-06-25 18:06 | |
![]() | Ber om ursäkt. Jag måste lära mig att komma ihåg när jag är född! | |
| Jack Sanchez - Ej medlem längre | 2011-06-27 21:31 | |
![]() | Gött! Nu är min gamla Jets keps inte längre omodern. :) | |