Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 18 945 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mr Mabini | 2011-06-30 00:24 | |
![]() | 60000 dollarmilonärer För en gångs skull fanns det en intressant rubrik på text-tv. Absolut fattigdom ökar. De hänvisade till sida 120 vilken inte fanns. Varför blev man inte förvånad. Vad tycker ni. Yamahajet åsikter räknas inte här ! | |
| Klappa dvärg - Ej medlem längre | 2011-06-30 00:26 | |
![]() | Jag känner inte en enda fattig, så jag undrar om det verkligen finns så många fattiga. Varför ska man tro på medierna hela tiden? | |
| Mindymoo | 2011-06-30 00:48 | |
![]() | Klappa, din logik är oantastlig (ironi). Medierna bedriver ingen forskning, de redovisar vad forskarna kommer fram till. | |
| friscooo - Ej medlem längre | 2011-06-30 07:14 | |
![]() | Ja, allt är en enda stor konspiration. Jag känner ingen neger så det finns noga inga heller. Såg en i tidningen men varför ska man tro på medierna hela tiden? Det finns inte ens 600 dollarmiljardärer i världen. I Sverige finns däremot 60 000 doljarmiljonärer. Hela den här tråden känns efterbliven. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-06-30 11:25 | |
![]() | många är fattiga och hemlösa i sverige i dag detta är bedrövligt och barn väljer inte sina föräldrar så barn blir också vräkta från sina hem,dom som tigger har ökat,det blir värre hela tiden fattigar blir fattigare och rikare blir rikare,misären är stor och vissa har valt det själv för att dom inte har förmågan att ta tag i sin situvation,dvs dom är psykiskt sjuka,200000 vårplattser har dragits in i psykvården för att spara pengar och missbruket ökar vårdköer är långa och dom med pengar kan köpa sig före,Ingvar Kamprad värdens rikaste man har så många miljarder så han kan lösa statt skulden flera gånger om,men han snålar på,han har inte många år kvar här på jorden men han ger bort minimalt med pengar,han och hans släckt kan omöjligt göra av med sina pengar ur dom en försöker,varför gör han inte som Bill Gates ?i stället fifflar han undan så mycket pengar och förmodligen tror han att han blir lycklig av det,tänk om han hade bara lite lite av mig i sig vad lycklig han skulle bli av att hjälpa utsatta människor,vilket lyft för honom,i dag har jag träffat ett ungt gift par som fått en lägenhet i ett getto mannen skrek av lycka och glädje,efter en längre tids hemlös het,jag tror inte Ingvar kommer till himlen | |